Beantwoord

Spotify

• 22 november 2018
  • 3 reacties
  • 254 keer bekeken

Graag zou ik mijn spotify willen koppelen aan een ander account. Dit in verband met een verbroken relatie. Hierdoor heb ik geen toegang meer tot waar ik eigenlijk wel voor betaal.
icon

Beste antwoord door Alex_P 22 november 2018, 18:45

Dankjewel Arco. Ik heb het nu losgekoppeld, binnen 24 uur ontvang je via e-mail een nieuwe Premium code, daarmee kun je een nieuw account aanmaken of een bestaand account weer Premium maken. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi Arco. Welkom op het forum. Staat het abonnement wel op jouw naam? Dat is namelijk wel van belang om je te kunnen helpen. Indien dit zo is, dan kunnen we het voor je loskoppelen en jou een nieuwe code toesturen.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag je postcode en huisnummer, de naam van de contractant, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van de bankrekening. Dan kan ik dit voor je nakijken. Deze gegevens worden overigens niet openbaar.
Het abonnement is op mijn naam.

Admin: gegevens toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.

wat fijn dit forum!
Reputatie 7
Badge +18
Dankjewel Arco. Ik heb het nu losgekoppeld, binnen 24 uur ontvang je via e-mail een nieuwe Premium code, daarmee kun je een nieuw account aanmaken of een bestaand account weer Premium maken. 🙂

Reageer