Beantwoord

Spotify

• 13 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 853 keer bekeken

.
icon

Beste antwoord door PeterG 5 oktober 2019, 15:16

@Patrick1961
Bij KPN kost Spotify Premium je € 8,99 per maand. Via Spotify zelf € 9,99.

"Gratis" Spotify is er al sinds juli 2017 niet meer. Hoewel dat ook niet gratis was, maar à € 6 (toen) geïntegreerd in het abonnement. Op dit moment betalen de abonnee's die nog zo'n oud abonnement hebben feitelijk ook € 8,99 voor Spotify.

Alles over Spotify bij KPN.

Simyo is een budgetprovider. Wel alle aandelen in handen van KPN, maar dus géén KPN. Ze functioneren geheel zelfstandig.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Jasper00, ik begrijp dat je een vraag hebt over Spotify? De vraag zelf zie ik niet staan, maar ik help je graag. Zou je het kunnen toelichten?
Reputatie 7
Badge +31
Info op de website van KPN ivm Spotify
http://www.kpn.com/spotify
Ik heb een KPN compleet abonnement , is spotify nu gratis ?
Ik heb een KPN mobiel abbonement mijn vrouw een Simyo abbonement ook KPN dus, ik lees ergens dat ik bij twee mobiele abonnementen, gratis spotify kan hebben ?
Reputatie 7
Badge +31
@Patrick1961
Bij KPN kost Spotify Premium je € 8,99 per maand. Via Spotify zelf € 9,99.

"Gratis" Spotify is er al sinds juli 2017 niet meer. Hoewel dat ook niet gratis was, maar à € 6 (toen) geïntegreerd in het abonnement. Op dit moment betalen de abonnee's die nog zo'n oud abonnement hebben feitelijk ook € 8,99 voor Spotify.

Alles over Spotify bij KPN.

Simyo is een budgetprovider. Wel alle aandelen in handen van KPN, maar dus géén KPN. Ze functioneren geheel zelfstandig.
Reputatie 7
Badge +28
Precies wat Peter zegt! In toevoeging daarop: KPN Compleet heeft niets te maken met Spotify. Spotify was inbegrepen bij het Alles-in-1 Standaard en Alles-in-1 Premium abonnement (voor vaste aansluitingen) en Zorgeloos Premium en Premium+. Dit zijn abonnementen van 2015-2017 en die bestaan inmiddels niet meer.

.

Kpn blijft bij MIJN KPN gewoon volhouden dat spotify gratis is. Ik betaal 72 euro voor all in 1 abonnement. Dat is inclusief 8,99 voor spotify 

Reageer