Beantwoord

Spotify

  • 13 August 2019
  • 7 reacties
  • 1090 keer bekeken

.
icon

Beste antwoord door PeterG 5 October 2019, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Hallo @Jasper00, ik begrijp dat je een vraag hebt over Spotify? De vraag zelf zie ik niet staan, maar ik help je graag. Zou je het kunnen toelichten?
Info op de website van KPN ivm Spotify
http://www.kpn.com/spotify
Ik heb een KPN compleet abonnement , is spotify nu gratis ?
Ik heb een KPN mobiel abbonement mijn vrouw een Simyo abbonement ook KPN dus, ik lees ergens dat ik bij twee mobiele abonnementen, gratis spotify kan hebben ?
@Patrick1961
Bij KPN kost Spotify Premium je € 8,99 per maand. Via Spotify zelf € 9,99.

"Gratis" Spotify is er al sinds juli 2017 niet meer. Hoewel dat ook niet gratis was, maar à € 6 (toen) geïntegreerd in het abonnement. Op dit moment betalen de abonnee's die nog zo'n oud abonnement hebben feitelijk ook € 8,99 voor Spotify.

Alles over Spotify bij KPN.

Simyo is een budgetprovider. Wel alle aandelen in handen van KPN, maar dus géén KPN. Ze functioneren geheel zelfstandig.
Reputatie 7
Badge +28
Precies wat Peter zegt! In toevoeging daarop: KPN Compleet heeft niets te maken met Spotify. Spotify was inbegrepen bij het Alles-in-1 Standaard en Alles-in-1 Premium abonnement (voor vaste aansluitingen) en Zorgeloos Premium en Premium+. Dit zijn abonnementen van 2015-2017 en die bestaan inmiddels niet meer.

.

Kpn blijft bij MIJN KPN gewoon volhouden dat spotify gratis is. Ik betaal 72 euro voor all in 1 abonnement. Dat is inclusief 8,99 voor spotify 

Â