Beantwoord

spotify

  • 1 April 2020
  • 8 reacties
  • 407 keer bekeken

Ik heb spotify premium, bij mijn mobiel abonnement, stopgezet omdat ik graag naar een family account wil. Omdat ik enkel mobiel afneem bij KPN kan ik geen family abonnement afnemen via KPN. Dit probeer ik nu dus te doen bij Spotify. Alleen krijg ik dan steeds de melding dat ik Spotify afneem via een externe aanbieder, KPN. Ik kan dus niets wijzigen. Dit terwijl ik per bericht en per telefoon te horen heb gekregen dat de opzegging bij KPN wel is verwerkt.

Waar komt dit vandaan en wat kan ik eraan doen? Met spotify contact opnemen is lastig.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 April 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @KimVerp . 

Ik vermoed dat je nog bij spotify in de administratie staat als actief. Dit duur soms tot het eind van de maand voordat het administratief is ‘opgeruimd’

Je kunt overwegen om met een nieuw account je family te registeren. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben weet je mij te vinden.

Ik weet inderdaad genoeg. Ik wacht het nog even af. 

Prima! Als het probleem blijft, laat het mij weten

Heb zojuist een spotify abonnement afgesloten maar wil graag weten wanneer ik een activatiecode kan verwachten ?

Hoi @Vera1165 . In de regel binnen een dag. Dus je zou binnen 24 uren een activatiecode moeten ontvangen. :-)

Hoi @Vera1165 . In de regel binnen een dag. Dus je zou binnen 24 uren een activatiecode moeten ontvangen. :-)

Helaas nog steeds niks ontvangen, ben 24 ruim gepasseerd, wanneer komt activatiecode ????

Hoi @Vera1165 . Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken.Â