Beantwoord

spotify

  • 8 May 2020
  • 12 reacties
  • 234 keer bekeken

Hallo. Ik had spotify premium. Nu heb ik mijn mobiel verlengd en zie ik het wel staan op huisadres maar ik kan niet meer inloggen.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 May 2020, 19:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Dkomduur,

Je bedoeld dat je niet meer kan inloggen op je account? Heb je je misschien ooit via facebook geregistreerd? (de button inloggen via facebook).

Hoi @Dkomduur . Welkom op het forum.

Kun jij je profiel invullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken hoe de vork in de steel zit. :-)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Ik heb spotify via kpn mobiel maar per vandaag staat hij op free hoe kan ik terug naar premium ?

Hoi @Karolamulder . Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb spotify via kpn mobiel maar sinds kort staat hij op free hoe kan ik terug naar premium ?

  •  
  •  
  •  

Sorry via all in one. 

@Buddy G : Er is een nieuwe activatiecode naar jou onderweg. Laat je weten of het daarmee lukt weer premium te worden? Ik heb deze naar je kpnmail adres gestuurd.

Activatiecode is ok.

Mijn account staat inderdaad op premium, maar opties (bibliotheek en downloaden etc.) zijn niet aanwezig.

Groet Peter

Wat heb je precies gedaan? Heb je wel het juiste account premium gemaakt?Gebruik je de app ? Kun je anders eens proberen om in te loggen via de webinterface? https://open.spotify.com/

Ik gebruikte de app. Via webinterface hetzelfde probleem.

Toen heb ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Aanmelden en het probleem is opgelost 

Bedankt voor de ondersteuning.

Groet Peter

Top! Fijn dat het is opgelost.

Voor andere vragen weet je mij te vinden.