Beantwoord

Spotify

  • 29 May 2020
  • 14 reacties
  • 835 keer bekeken

 

Hi, via mijn KPN all-in-one zie ik Spotify vermeld op mijn factuur. Nu wil ik Spotify activeren maar kan geen ActivatieCode aanvragen ivm niet bestaand tel.nr en ook mijn e-mail adres blijkt niet te functioneren. Graag zou ik hulp willen krijgen om Spotify zsm te kunnen gebruiken. Kijk al uit naar uw reactie.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 June 2020, 11:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @Angelo t . Welkom op het forum.

Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Goeiemiddag,

 

Wij hebben gratis premium Spotify bij ons pakket, wij hebben echter geen inlogcode, kunt u deze misschien toesturen?

bvd.

Hoi @Hannah01 : Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Goedendag.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil graag een activatiecode. Kan ik dit toegestuurd krijgen ?

 

Mvg 

@vvandermeij : Ik heb een nieuwe code gestuurd. Laat je weten of het lukt?

@vvandermeij : Ik heb een nieuwe code gestuurd. Laat je weten of het lukt?

Bedankt, Erwin!

Het is gelukt!

@vvandermeij : Ik heb een nieuwe code gestuurd. Laat je weten of het lukt?

Blijkbaar is het dus niet goed gegaan.

Ik heb zelf premium bij mijn abonnement genomen toendertijd waar ik nu voor betaal. 

Echter kwam ik er later achter dat via mijn huidige kpn voor thuis ook een spotify account geactiveerd kon worden. Nu dacht ik dus dat mijn vrouw eindelijk een eigen account kon aanmaken en activeren. Wat blijkt? Nu is mijn account op mijn mobiel gedeactiveerd.. 

Hoe lossen we dit nu op ? 

 

Mvg

Hoi @vvandermeij . Ik ben de draad even kwijt. ;-)

Als ik jouw gegevens op zoek kom ik één vast abonnement en twee mobiele abonnementen tegen.

Jij hebt spotify via dat vaste abonnement en daar heb ik een nieuwe code voor gestuurd. Blijkbaar was die dus eerst gekoppeld aan jouw eigen abonnement. (vermoeden)

Ik begrijp dat je ook nog een los spotify abonnement hebt? Daar kan ik helaas niet bij helpen. :-(

Mocht ik iets over het hoofd zien, laat het weten!

Hoi @vvandermeij . Ik ben de draad even kwijt. ;-)

Als ik jouw gegevens op zoek kom ik één vast abonnement en twee mobiele abonnementen tegen.

Jij hebt spotify via dat vaste abonnement en daar heb ik een nieuwe code voor gestuurd. Blijkbaar was die dus eerst gekoppeld aan jouw eigen abonnement. (vermoeden)

Ik begrijp dat je ook nog een los spotify abonnement hebt? Daar kan ik helaas niet bij helpen. :-(

Mocht ik iets over het hoofd zien, laat het weten!

Bedankt voor je reactie. 

Ik had inderdaad een betaald premium spotify abonnement,  dat ik eerst via mijn kpn mobiel gratis erbij kreeg. Toen ik mijn mobiel abonnement bij kpn mocht verlengen in 2018, werd mij gemeld door de winkelmedewerker dat de actie voor een gratis premium spotify account was verlopen en niet meer werd aangeboden. Ik werd voor de keuze gesteld om het abbonement voor spotify stop te zetten of om het door te zetten maar dat ik dat dan wel zelf moest gaan betalen. Daar heb ik toen voor het laatste gekozen. 

 

Ik kwam er echter via de Mijn KPN app achter, dat er dus ook een gratis spotify premium aanbieding op de KPN alles in een zat. 

Daarvan dacht ik dus een aparte activatiecode te mogen ontvangen. Maar de activatiecode heeft nu van mijn account een gratis account gemaakt en die van mijn vrouw een premium.

Dit had ik niet verwacht.

Ik zie nu dus ook in de Mijn KPN app dat mijn spotify premium via mijn mobiele nu is stop gezet. Dus dan klopt het.

 

Bedankt voor de moeite in ieder geval. We laten de spotify voor mijn vrouw geactiveerd staan. 

 

Mvg

Maar dan heb jij dus ook nog een ‘los’ spotify abonnement?  Daar kun je de gegevens wel van achterhalen? Kijk anders hier nog even: https://www.spotify.com/nl/password-reset/

(als jij ook voor los spotify betaalt en je zoekt er een bankafschrift bij kan de helpdesk van spotify je ook vast helpen bij het weer actief krijgen van dat andere spotify account). 

Ik kan je alleen helpen bij de spotify die onder je vaste diensten hangt. En die is zo te lezen nu actief bij jouw vrouw.

Ik heb hetzelfde probleem, 

 

Ik wou inloggen maar ik kom niet in mijn premium account, mijn mail zoals bekend bij KPN werkt niet? ook niet bij het opvragen van de code bij de KPN. 

 

Kun jij me verder helpen Erwin?

@Bunzel . Ik heb een nieuwe activatiecode naar je gmail adres gestuurd. Laat je weten of je het hiermee weer aan de praat krijgt?