Beantwoord

Spotify

  • 29 mei 2020
  • 5 reacties
  • 681 keer bekeken

 

Hi, via mijn KPN all-in-one zie ik Spotify vermeld op mijn factuur. Nu wil ik Spotify activeren maar kan geen ActivatieCode aanvragen ivm niet bestaand tel.nr en ook mijn e-mail adres blijkt niet te functioneren. Graag zou ik hulp willen krijgen om Spotify zsm te kunnen gebruiken. Kijk al uit naar uw reactie.

icon

Beste antwoord door Erwin_ 11 juni 2020, 11:29

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Angelo t . Welkom op het forum.

Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Goeiemiddag,

 

Wij hebben gratis premium Spotify bij ons pakket, wij hebben echter geen inlogcode, kunt u deze misschien toesturen?

bvd.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hannah01 : Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Reageer