Beantwoord

Spotify

  • 4 August 2020
  • 7 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo, ik heb Spotify rechtstreeks, een proefmaand besteld, maar dat wilde ik opzeggen bij Spotify, maar die zeggen dat moet je bij KPN doen.

 

Maar hoe dan?

 

Mvg Calimero

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 August 2020, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Calimero_69,

Als je een gratis proefmaand besteld via spotify.com dan zul je ook daar op moeten zeggen. KPN biedt namelijk geen proefmaanden aan. Dus je hebt eigenlijk een overeenkomst bij Spotify zelf. 
Ik neem ook aan dat je geen bedragen aan spotift via KPN factuur betaald toch?
Je kan Spotify in geval van de proefmaand via spotify zelf via deze stappen opzeggen.

 

Het is niet op die manier gelukt maar door een chat met een Spotify medewerker en mijn gedownloade muziek staat nu bij mijn KPN account, gelukkig opgelost, bedankt voor uw reactie!

 

Hallo, ben ik weer. Nu zegt de Spotify medewerker dat de gedownloade muziek bestanden in mijn KPN te vinden zijn, maar...... waar dan? :blush::thinking:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Calimero_69, als je geen Spotify Premium hebt, heb je ook geen gedownloade muziek meer. Alleen als je betaald voor Spotify kun je muziek downloaden. Dit staat dan in jouw Spotify app. Van Spotify is niets bij ons bekend, tenzij je via ons Spotify betaald, dan kunnen we jouw gebruikersnaam achterhalen. Daaronder hangt de muziek, die je dus weer vind ik jouw Spotify account. 

Hallo, ik snap er niets meer van... Spotify heeft bij het afsluiten van mijn account daar gevraagd of ik mijn muziek zou willen behouden en ze zou het overzetten naar mijn KPN account.…

 

Bedankt voor uw antwoord maar mijn muziek is dus kwijt.…

 

🤔

Reputatie 7
Badge +20

Gebruik je nog steeds dezelfde inlog voor Spotify via ons als toen je via Spotify zelf inlogde? Want daar is namelijk jouw muziek aan gekoppeld. Aan de gebruikersnaam. En als je nu betaalt voor Spotify, dan kun je de muziek weer opnieuw opzoeken en downloaden op het apparaat waarop je het wilt luisteren. 

Ik snap het, bedankt voor uw reactie en duidelijke uitleg!

 

Mvg Patricia