Beantwoord

Spotify

• 17 september 2012
  • 3 reacties
  • 10968 keer bekeken

Nog steeds geen activering code inzake spotify ontvangen ondanks diverse privé boodschappen van het forum met toezeggingen dat het spoedig in orde komt. Dus heeft het forum zin!
icon

Beste antwoord door Boudewijn 19 september 2012, 20:37

Beste Bertdehaan, 

Excuses voor het niet ontvangen van de Spotify Premium code. In onze administratie zie ik dat je inderdaad met een van mijn collega's eerder contact hebt gehad. De code zou naar je zijn opgestuurd. Graag onderzoek ik waarom je hem toch nog niet hebt ontvangen. 

Zou je mij daarom ook in een privé bericht nogmaals, als dubbele controle, je postcode, huisnummer, naam contractant, soort abonnement en telefoonnummer bereikbaar willen sturen?

Ik pak het dan op!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste WH, 

Al eerder heb ik je gevraagd om mij in een privé bericht je gegevens te sturen (zie dit topic hier op het Forum). Onderandere je postcode, huisnummer, naam en telefoonnummer. Ik heb tot nu toe deze gegevens nog niet gekregen.

Graag ontvang ik deze alsnog, zodat ik hiermee kan onderzoeken waarom je nog geen code voor Spotify Premium hebt ontvangen. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Reputatie 4
Badge +9
Beste Bertdehaan, 

Excuses voor het niet ontvangen van de Spotify Premium code. In onze administratie zie ik dat je inderdaad met een van mijn collega's eerder contact hebt gehad. De code zou naar je zijn opgestuurd. Graag onderzoek ik waarom je hem toch nog niet hebt ontvangen. 

Zou je mij daarom ook in een privé bericht nogmaals, als dubbele controle, je postcode, huisnummer, naam contractant, soort abonnement en telefoonnummer bereikbaar willen sturen?

Ik pak het dan op!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Ik ben ook al maanden bezig om een code te krijgen, afgelopen vrijdag werd mij beloofd dat de code was verstuurd, gisteren en vandaag 18 september géén post met code.......

Ik denk dat iedereen die nog geen code heeft mar gewoon zijn abonnement moet terughalen van de bank na overboeking, daarna het geld zelf overboeken min € 10,00 en gewoon een abo nemen...

Groet Wilbert

Reageer