Beste antwoord door Boudewijn
Beste Bertdehaan,
Excuses voor het niet ontvangen van de Spotify Premium code. In onze administratie zie ik dat je inderdaad met een van mijn collega's eerder contact hebt gehad. De code zou naar je zijn opgestuurd. Graag onderzoek ik waarom je hem toch nog niet hebt ontvangen.
Zou je mij daarom ook in een privé bericht nogmaals, als dubbele controle, je postcode, huisnummer, naam contractant, soort abonnement en telefoonnummer bereikbaar willen sturen?
Ik pak het dan op!
Met vriendelijke groet,
Boudewijn
Bekijk origineel
Excuses voor het niet ontvangen van de Spotify Premium code. In onze administratie zie ik dat je inderdaad met een van mijn collega's eerder contact hebt gehad. De code zou naar je zijn opgestuurd. Graag onderzoek ik waarom je hem toch nog niet hebt ontvangen.
Zou je mij daarom ook in een privé bericht nogmaals, als dubbele controle, je postcode, huisnummer, naam contractant, soort abonnement en telefoonnummer bereikbaar willen sturen?
Ik pak het dan op!
Met vriendelijke groet,
Boudewijn