Beantwoord

Spotify na overstap

  • 29 September 2020
  • 4 reacties
  • 1110 keer bekeken

Wij zijn van KPN naar de Caiway gegaan. We hadden altijd Spotify gratis bij het pakket van KPN. Nu is mijn vraag of spotify automatisch stopt omdat we naar Caiway zijn overgestapt of dat we het zelf moeten opzeggen

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 September 2020, 00:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Als je het Spotify Premium abonnement bij KPN beëindigt, houd je Spotify free op je account over. Je account en de bijbehorende afspeellijsten blijven gewoon behouden. Daarna kun je zelf op dat account Spotify Premium aanvragen.

https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/spotify-premium-bij-overstap-andere-provider-437391

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Carla64. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Jeroen Ruiter al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 

Hoi @Carla64. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Jeroen Ruiter al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 

Dus als ik het nu goed begrijp hoef ik nu niets te doen omdat we per 1 oktober niet meer meer KPN zitten en automatisch Spotify stopt?

Reputatie 7
Badge +21

Dus als ik het nu goed begrijp hoef ik nu niets te doen omdat we per 1 oktober niet meer meer KPN zitten en automatisch Spotify stopt?

Dat klopt. Wanneer Spotify Premium in het abonnement zit dat je gaat opzeggen, dan word het meegenomen in deze opzegging en automatisch gestopt.Â