Beantwoord

Kan Spotify niet koppelen

  • 19 October 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb zojuist een activatie code ontvangen voor Spotify family. Mijn huidige account van SPotify premium geannuleerd en naar free gezet. Nu wordt de aanmelding niet geaccepteerd omdat '’er al een premium account is op mijn naam'’ Nu kan ik het account ook niet delen met de rest van de familie, enig idee wat ik niet goed doe. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 October 2020, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @GiethoornRwold, welkom! Je had Premium ook via ons? Het kan tot 31 dagen duren voordat het account na beëindigen omgezet wordt naar Free. In de tussentijd kan je er nog gewoon gebruik van maken :-).

Dank je Marcia voor je reply, 

We hebben een ander account hoofdaccount gemaakt en via een deel linkje naar mijn account is de koppeling wel gelukt. Het duurt inderdaad nog even voordat het omgezet wordt maar de melding dát het omgezet wordt is nu zichtbaar dus ik ga ervan uit dat het goed gaat nu! Gr. 

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal goed, dank dat je het nog even liet weten!