Beantwoord

spotify

• 28 december 2012
  • 2 reacties
  • 10845 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een Spotify Premium-abonnement gekregen bij mijn KPN glasvezel. Om hier gebruik van te maken heb ik mijn bestaande Spotify Premium-abonnement vandaag omgezet in een free-abonnement. Zodra dit ingaat op 14 januari kan ik mijn KPN-activeringscode invoeren en weer teruggaan naar (dan gratis) Spotify Premium met behoud van mijn playlists enz. Ik heb eerdere forumdiscussies hierover aandachtig gelezen, dus so far so good 🙂.

Maar: op de dag dat mijn huidige premium-abonnement verloopt (en ik de zaak dus kan omzetten), verloopt ook mijn KPN-activeringscode. Wat kan ik doen...... Nu al een nieuwe activeringscode aanvragen bij KPN? Of kan ik ook al vóór het huidige premium-abonnement afloopt de KPN-code gebruiken (of gaat Spotify dan sputteren)? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Het is misschien maar een klein probleem, maar ik ben heel blij met mijn Spotify, dus ik wil graag dat de overgang gladjes verloopt.

Alvast bedankt voor de reacties.

Hartelijke groet, Peter

icon

Beste antwoord door priziwi 14 januari 2013, 19:10

Gelukt, dank!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste priziwi,

Ik begrijp dat je op dit moment nog wel een Spotify Premium abonnement hebt? Daarnaast heb je ook al de activeringscode van KPN gekregen? Dan adviseer ik je deze stappen te volgen, onder het kopje 'Ik heb al Spotify, hoe kan ik gebruik gaan maken van Spotify Premium?"

Laat je weten of het gelukt is, of wanneer je meer vragen hebt?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Gelukt, dank!

Reageer