Beantwoord

Spotify aan een verkeerd account gekoppeld

  • 1 april 2018
  • 5 reacties
  • 259 keer bekeken

Ik heb mijn KPN abonnement aan het verkeerde Spotify account gekoppeld (facebook).
Hoe kan ik dit omzetten naar het goede account?

Alvast bedankt,
Lennard
icon

Beste antwoord door Lennardvansplunter 2 april 2018, 16:57

Dank je wel voor de activatiecode!!
Ik heb het account kunnen wijzigen.

Nogmaals dank,
Lennard
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Zo te zien is het gelukt, veel luisterplezier! 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum mevrouw van Dalen! Dat kan gebeuren 🙂 Ik heb een nieuwe activatiecode opgestuurd, deze wordt later vandaag per sms verstuurd. Ik ga ervan uit dat het zo goed komt, maar laat het weten als dat niet het geval is!
Een goedendag ,
Ik zit hier met een gelijk probleem. In de haast een verkeerd account geactiveerd.
Hoe kom ik aan nieuwe activatiecode ?
Dank alvast !
Dank je wel voor de activatiecode!!
Ik heb het account kunnen wijzigen.

Nogmaals dank,
Lennard
Reputatie 7
Badge +28
Ha Lennard, welkom! Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, die krijg je binnen een werkdag per sms toe gestuurd. Daar kan je je juiste account aan koppelen. Laat je me nog even weten of het gelukt is?

Reageer