Beantwoord

spotify abbonnement kpn

goede dag kpn

mijn zoon heeft onlangst zijn tel abonnement verlengd hij had ook een premium spotify abonnement.nu heeft hij een nieuw abonnement + nieuw toestel maar kan niet meer inloggen bij zijn oude spotify abonnement hoe moet ik dit herstellen is mijn vraag ?
het gaat om telnr *****
mvg.e.h.l van der steen

Admin: 06-nummer verwijderd ivm privacy
icon

Beste antwoord door steentje72 6 december 2018, 14:32

hallo joran

het is inmiddels gelukt met de activatiecode gelukkig dankjewel.maar het zou misschien wel makkelijk zijn om gegevens te hebben voor in de toekomst als het weer misgaat.

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 1
Hij heeft bij zijn nieuwe abbonement nu geen Spotify premium meer dus dat gaat niet lukken ben ik bang.
jawel heeft hij gisteren gedaan.maar hoe kan ik inloggen zodat al mijn oude afspeellijsten blijven.
Reputatie 7
Bij de nieuwe abonnementen zit geen Spotify meer bij in. Bij verlengen neem je een nieuw abonnement. Om premium te kunnen blijven gebruiken kun je het apart afnemen. Het kan zijn dat de beëindiging van Spotify van je oude abonnement (waar Spotify nog bij in zat) bij Spotify zelf wat langer heeft geduurd**.
http://www.kpn.com/spotify voor meer info.

**Vb als men bij i-tv bv fox sports opzegt kan men ook nog een tijdje bij fox sports zelf blijven inloggen.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Steentje, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Een nieuw toestel is altijd leuk 🙂 Als het bestaande Spotify Premium abonnement nu via KPN loopt kun je de afspeellijst en account gewoon overzetten. Geen probleem! 🙂

Om afspeellijsten van de ene naar het andere account over te zetten kun je contact opnemen met het Spotify accountsteam opnemen hiervoor. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt.
wat ik ook doe of hoe ik ook inlog iķ kan niet op spotify premium komen via kpn heb ook geen activatiecode gehad ?????????
Reputatie 7
Maar . . . heb je wel Spotify erbij genomen? In je nieuwe abonnement maakt het nml geen deel meer uit van dat abonnement.
ja dat heb ik gisteren geactiveerd staat ook op aan gevinkt in mijn kpn onder producten op telnr
Reputatie 7
Oei. Straks gaat iedereen je bellen. Even je nummer uit je bericht halen.
Via de ... rechtsonderin op Bewerk klikken.

Update: thanks 🙂
bedankt maar kan iemand mij de activatie code sturen of aanmelden
Reputatie 7
Zodra hier (weer) een KPN moderator komt kan en zal die je weer van een code voorzien neem ik aan.

Staan al je gegevens al in je profiel voor hun?

Zodat je beter door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijk opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi steentje, ik zie dat de activatiecode gisteren met succes is gekoppeld aan een Spotify Premium account. Is het inmiddels gelukt? Als er nog onduidelijkheid is, laat het even weten. Ik kan je eventueel de gegevens die bij ons bekend zijn in een privébericht sturen. Kun je daarvoor nog de adresgegevens en het klantnummer in je profiel zetten? Wat Peter zegt eigenlijk 🙂
hallo joran

het is inmiddels gelukt met de activatiecode gelukkig dankjewel.maar het zou misschien wel makkelijk zijn om gegevens te hebben voor in de toekomst als het weer misgaat.
hoi joran

ik heb inmiddels mijn profiel aangepast
mvg.edwin van der steen
Reputatie 7
Badge +27
Fijn dat het is opgelost! Ik heb de gebruikersnaam nog even per privébericht verstuurd. Als er ooit een nieuwe activatiecode nodig is, bijvoorbeeld als hij gebruik wil maken van een ander Spotify account, kun je dit altijd bij ons navragen in Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account | KPN Community

Reageer