Beantwoord

Spotify abonnement verlopen?

• 22 augustus 2012
  • 7 reacties
  • 11821 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb al een tijdje Alles-in-1 Standaard van KPN en maakte volop gebruik van Spotify. Sinds ik terug ben van vakantie deze week kan ik echter geen gebruik meer maken van Spotify Premium. Mijn Premium abonnement lijkt wel te zijn ingetrokken. Wanneer ik de brief met activeringscode gebruik om me opnieuw aan te melden via de KPN website krijg ik de melding dat de code is verlopen..

Ik wil graag snel weer gebruik maken van Spotify! Graag een reactie!

icon

Beste antwoord door Boudewijn 17 september 2012, 08:26

Beste renate030, 

Welkom op het Forum.

Als je Spotify op je PC wel goed werkt, dan heb je een werkende (Premium) account. Wellicht is het een idee om de App van Spotify op je telefoon eerst te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Vervolgens log je hier weer in met dezelfde gegevens als je op je PC doet. Dan moet het volgens mij haast wel weer werken. Mocht dit dan nog niet zo zijn, stuur mij dan een privé bericht met je naam, postcode en huisnummer, en telefoonnummer. Dan ga ik de gegevens hier onderzoeken. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste raaij5668, 

Als je mij in een privé bericht kunt doorgeven op welke naam het contract staat en op welke adres, dan pak ik het op. Gaat het om een glasvezel of koperabonnement? Zou je er ook bij kunnen vermelden op welk telefoonnummer je eventueel bereikbaar bent?

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Helaas is bij mij precies het zelfde probleem opgetreden. Nog steeds klant (Alles-in-1 Glasvezel) maar sinds afgelopen maand geen Spotify premium meer...

Reputatie 4
Badge +9
Beste rick_b, 

Welkom op het Forum, 

Als je nog geen werkende Spotify weer hebt, kun jij ook de volgende gegevens naar mij sturen in een privé bericht

- Naam contractant, 

- Postcode en huisnummer, 

- Telefoonnummer bereikbaar

Ik pak het dan op!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Ook ik heb geen code ontvangen, ik krijg alles via email maar hij zit er niet bij.

boudewijn, zou je ook naar mijn acount kunnen kijken ? dan kan ik je een mail sturen met alle gegevens.

gr miranda

Reputatie 4
Badge +9
miranda-T,

welkom op het Forum.

Dat is goed. Graag ook dan in een privé bericht uiteraard.

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Beste Bouwdewijn,

Enige tijd geleden heb ik Spotify geactiveerd. Op mijn pc doet Spotify het goed, alleen op mijn telefoon krijg ik de melding dat mijn proefabonement is afgelopen. Terwijl ik een Spotify premium abbonnement heb. Kunt u hierin iets betekenen?

Met vriendelijke groet,

Renate

Reputatie 4
Badge +9
Beste renate030, 

Welkom op het Forum.

Als je Spotify op je PC wel goed werkt, dan heb je een werkende (Premium) account. Wellicht is het een idee om de App van Spotify op je telefoon eerst te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Vervolgens log je hier weer in met dezelfde gegevens als je op je PC doet. Dan moet het volgens mij haast wel weer werken. Mocht dit dan nog niet zo zijn, stuur mij dan een privé bericht met je naam, postcode en huisnummer, en telefoonnummer. Dan ga ik de gegevens hier onderzoeken. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn

Reageer