Spotify account

• 23 juni 2013
  • 2 reacties
  • 5369 keer bekeken

Hallo,

Mijn vader heeft laatst een abonnement afgesloten voor alles in een en daar zat een spotify premium account bij na een paar dagen kreeg ik de brief met de activeringscode en ik activeerde mijn bestaande account alles ging goed maar toen 2 dagen later zag ik dat het een 48 uur trial was en nu hebben ze het terug gezet naar spotify free.

Ik zou graag hierbij geholpen worden dat ik gewoon zoals er staat een spotify premium account krijg.

Met vriendelijke groet,

Jorn Peters

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Jorn,

Vervelend om te lezen dat je Spotify code niet goed werkte en je nu nog geen blijvend premium account hebt gekregen van ons. Het activeren van de code is allemaal goed gegaan? Wat gebeurt er als je dit proces met de huidige code opnieuw probeerd? Krijg je dan de melding dat de code al in gebruik is?

Ik zou graag van je de betreffende postcode, huisnummer en contractnaam in een privébericht ontvangen, zodat ik hier wat kan uitzoeken voor je.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Jorn,

Heb je de nieuwe code voor Spotify ontvangen en deze zonder problemen in gebruik kunnen nemen? Ik ben erg benieuwd of het opgelost is namelijk.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reageer