spotify account

• 3 januari 2014
  • 1 reactie
  • 3238 keer bekeken

Sinds 15-10-2013 heb ik een Alles in 1 pakket (glas) standaard. In dit pakket zou ook een Spotify account moeten zitten. Ik heb in de afgelopen 3 maanden al 4x kontakt gehad met KPN helpdesk en ik krijg iedere keer te horen dat het vinkje voor spotify is geplaatst/goed staat en dat ik in ongeveer 10 werkdagen bericht moet ontvangen. Men kan niet checken of het goed komt want het is een geautomatiseerd systeem naar Spotify toe. Op mijn vraag om acties te ondernemen naar Spotify dan krijg ik steevast het antwoord dat de helpdesk van KPN dat niet kan. Enige mogelijkheid is dat ik zelf kontakt kan opnemen met Spotify....

Heel bedroevend zoals er met klanten wordt omgegaan !!!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +11
Dag detank, 

Ik ben het met je eens dat het in jouw geval wel erg lang duurt. Wanneer je het "Alles in één Standaard" pakket van ons afneemt, dan heb je recht op Spotify Premium. Dit is een onderdeel van jouw pakket. Erg vervelend dat je hier al zovaak over hebt moeten bellen en dat het nu nog niet in orde is. 

Ik kijk graag voor je hoe we zo snel mogelijk de code bij je thuis kunnen krijgen zodat je eindelijk gebruik kunt maken van Spotify Premium. Kun je me hiervoor in een privébericht jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer sturen?

Ik zal je daarna zo snel als mogelijk voorzien van een reactie. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer