Beantwoord

Spotify account

  • 21 March 2020
  • 11 reacties
  • 173 keer bekeken

Ik heb via Kpn een spotify account, maar de link is naar een oud e-mailadres gestuurd, kan ik deze nogmaals toegestuurd krijgen?

vervolgens wil ik spotify family account activeren, hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 March 2020, 10:32

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jan68. Ik heb de mogelijkheid om een activatiecode voor Spotify Premium te versturen naar een andere e-mailadres. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, mobiele nummer en e-mailadres achter willen laten op het KPN Forum Profiel? Het e-mailadres kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Zodra ik deze gegevens heb, krijg je van ons binnen 3 uur een e-mail met daarin een activatiecode voor Spotify Premium.

Nadat je een Spotify Premium account hebt aangemaakt kan je in Mijn KPN Spotify Family aanvinken/bestellen en Spotify Premium verwijderen in één keer. Het Spotify Premium account wordt dan automatisch het hoofdaccount van Spotify Premium. 

Laat je een bericht je achter in dit topic wanneer je jouw gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum Profiel?

**** 

*Admin: gegevens verplaatst naar KPN Forum profiel i.v.m. privacy

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Binnen drie uur ontvang je een nieuwe activatiecode per e-mail op het @kpnmail adres. Je kan deze activatiecode op deze pagina invullen.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Binnen drie uur ontvang je een nieuwe activatiecode per e-mail op het @kpnmail adres. Je kan deze activatiecode op deze pagina invullen.

Is het gelukt?

Hallo Vikash,

 

het koppelen van de spotify account is wel gelukt 👍

omzetten van spotify premium naar spotify family lukt niet, pagina bied daar geen mogelijkheid toe..

Reputatie 7
Badge +21

@Jan68 Wat goed dat het gelukt is om een Spotify Premium account aan te maken. Als je in Mijn KPN kiest voor ‘Extra opties wijzigen of toevoegen’ kan je het onder ‘Internet’ wijzigen. Laat je mij weten of het lukt? Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402), dan wijzigen zij het het abonnement voor jou. :relaxed:

Hallo Vikash,

Ik heb de optie (na lang zoeken) gevonden, kan hem echter niet bevestigen.

Misschien doordat Ik niet de geadviseerde web-browser gebruik, maar ik moet zeggen dat ik de mijn kpn app alsmede de webpagina bijzonder gebruiks-onvriendelijk vind.

Ik ben bang dat ik toch 0800-0402 moet bellen hiervoor..

MVG  Jan

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het niet lukt. Heb je inmiddels al telefonisch contact opgenomen met de klantenservice? Ik ben erg benieuwd of het gelukt is. 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het niet lukt. Heb je inmiddels al telefonisch contact opgenomen met de klantenservice? Ik ben erg benieuwd of het gelukt is. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat een collega jou verder heeft geholpen. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!

Hallo Vikash,

 

het is uiteindelijk gelukt, flinke tijd voor aan de telefoon hiervoor gehangen.

 

zowel de KPN site als de app als de hulplijn (stuurde in eerste instantie automatisch een link waarmee ik weer op 0 begon..) functioneren teleurstellend.

 

Bedankt voor het opvolgen, ik hoop dat jij iets met deze feedback kunt realiseren.

 

mvg Jan

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je. 

Reageer