Beantwoord

spotify account

  • 29 november 2011
  • 4 reacties
  • 12463 keer bekeken

Spotify: Ik heb van jullie een Gratis Premium account gekregen omdat ik alles van KPN Interactive heb. Nu staat er echter in mijn accountgegevens dat e.e.a. vervalt op 30-11-2011 😠 en weer een free-account wordt. Dat is volgens mij niet juist. Wat gaat er mis? Ik kan u de afdrukken tonen als u mij een valide e-mailadres stuurt waarop ik kan antwoorden.

icon

Beste antwoord door Daan 29 november 2011, 13:59

Hallo zwalmhofste,

U hoeft verder geen acties te ondernemen. Er wordt naar gekeken en zodra ik iets hoor zal ik het op het forum posten.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hallo zwalmhofste,

Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer sturen?

Dan kijk ik wat ik voor u kan doen!

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Bij deze gedaan.

Moet ik nog verder iets doen om te zien of alles klopt? Opnieuw inloggen of zo?

Reputatie 3
Badge +5
Hallo zwalmhofste,

U hoeft verder geen acties te ondernemen. Er wordt naar gekeken en zodra ik iets hoor zal ik het op het forum posten.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reageer