Beantwoord

spotify account e-mailadres voor code

• 4 juni 2016
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

ik heb dus dus Alles-in-1 Standaard pakket gekocht, met het spotify premium account er dus bij. maar ik probeerde dat account op te vragen maar het lukt niet, hij werkt niet met mijn email, en wanneer ik mijn klantnummer invul. zegt hij dat hij de activeringscode naar een ander email stuurd dan mijne. 

Dus mijn vraag is, kan ik de email veranderen. zoja, hoe?

Lesly

Admin: bericht verplaatst naar juiste topic, titel aangevuld
icon

Beste antwoord door Justin_ 13 juni 2016, 14:51

Hoi @lesselly, de activatiecode is inmiddels verstuurd naar het juiste e-mailadres. Met die code kun je via deze link eenvoudig een Spotify account aanmaken. Mocht je er niet uitkomen, laat het me dan weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Het kan 10 dagen na aansluiting van het abbonement duren tot dat je een mail ontvangt met de actievatiecode. Nog eventjes geduld :)

SjorsK schreef op 6 jun '16 om 09:56u
Het kan 10 dagen na aansluiting van het abbonement duren tot dat je een mail ontvangt met de actievatiecode. Nog eventjes geduld Smiley Vrolijk

er staat een verkeerd email ingeschreven

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @lesselly, welkom op het forum! Wat leuk dat je een Alles-in-1 pakket bij ons hebt afgesloten 🙂 Reageer je op m'n privébericht? Dan zorg ik dat de activatiecode voor Spotify naar het juiste e-mailadres wordt gestuurd :)

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @lesselly, de activatiecode is inmiddels verstuurd naar het juiste e-mailadres. Met die code kun je via deze link eenvoudig een Spotify account aanmaken. Mocht je er niet uitkomen, laat het me dan weten!

Reageer