Beantwoord

Spotify account geactiveerd, maar nog niet Premium

• 6 april 2016
  • 5 reacties
  • 366 keer bekeken

Ik heb mijn spotify account omgezet van free naar premium, echter staat er op mijn spotify dat het account nog steeds free is. Terwijl er bij Kpn wordt aangegeven dat het een premium account is??!

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid + verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Koen_1 28 oktober 2017, 13:56

Hoi Ruud, welkom op het forum! Lastig dat jij dit probleem ook ervaart. Had je al wel opdracht gegeven je Spotify account via de pagina Activeer jouw Spotify Premium van KPN Premium te maken? Als je dit al gedaan had en je account op dit moment nog steeds de Free status heeft ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedenavond ! Welkom op het forum van KPN. Wat gek dat je account dan nog niet op Premium staat. Heb je de code van ons gekregen en die geactiveerd? Wanneer heb je dit gedaan? Wil je een uit- en inloggen? 

Reputatie 7
Badge +24
; is het inmiddels gelukt of heb je mijn hulp nog nodig? Laat het maar even weten 🙂

Ik heb hetzelfde probleem? Ruim een uur geleden gewijzigd en nogsteeds spotify free?

Alvast bedankt,

Ruud
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Ruud, welkom op het forum! Lastig dat jij dit probleem ook ervaart. Had je al wel opdracht gegeven je Spotify account via de pagina Activeer jouw Spotify Premium van KPN Premium te maken? Als je dit al gedaan had en je account op dit moment nog steeds de Free status heeft ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Ruud, bedankt voor je privébericht waarin je aangeeft dat het inmiddels gelukt is om je account Premium te maken! Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden 🙂

Reageer