Beantwoord

Spotify account gehacked

  • 17 April 2019
  • 12 reacties
  • 3564 keer bekeken

Beste KPN,

Iemand heeft het voor elkaar gekregen om mijn spotify premium account op een ander email adres te zetten en nu kan ik er niet meer bij, kan ik een nieuwe code krijgen voor een nieuw account?

Met vriendelijke groet,
Peter

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Pygaro 18 April 2019, 17:44

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Hoe weet je dat die gehacked is?
Omdat ik een mail kreeg van spotify dat mijn email adres veranderd is naar een ander email adres, en ik kan er nu niks meer mee.
It seems spotify is helping me already to recover my account, will update if it works out or not.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Peter. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat Spotify al bezig is om jouw account te herstellen. Laat je ons weten of het is gelukt? Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hi, hier precies hetzelfde, iemand heeft mijn account gewijzigd naar een ander e-mailadres...
Reputatie 7
Kan jij dan zien naar welk ander emailadres jouw Spotify overgezet is?
Gebruikte jij voor Spotify een login met hetzelfde wachtwoord als voor de email zelf?
It seems spotify is helping me already to recover my account, will update if it works out or not.
Ik heb contact opgenomen via account-details-changed@spotify.com, heb jij dat ook gebruikt?
Kan jij dan zien naar welk ander emailadres jouw Spotify overgezet is?
Gebruikte jij voor Spotify een login met hetzelfde wachtwoord als voor de email zelf?

Ik kan wel zien naar welk e-mailadres het account is overgezet, dit staat in de mail van Spotify, het wachtwoord van Spotify was niet hetzelfde als mijn e-mail wachtwoord.
Reputatie 7
het wachtwoord van Spotify was niet hetzelfde als mijn e-mail wachtwoord.
Dan is de vraag hoe de die persoon in staat is geweest om succesvol het account naar een ander emailadres over te zetten. Daar is immers het wachtwoord voor nodig en hoe is dat wachtwoord dan bij die persoon terecht gekomen?

het wachtwoord van Spotify was niet hetzelfde als mijn e-mail wachtwoord.Dan is de vraag hoe de die persoon in staat is geweest om succesvol het account naar een ander emailadres over te zetten. Daar is immers het wachtwoord voor nodig en hoe is dat wachtwoord dan bij die persoon terecht gekomen?

Wachtwoorden leken wel op elkaar, ook werd het Spotify wachtwoord op meerdere sites gebruikt... zeg het maar.
Mijn account is net weer hersteld!

It seems spotify is helping me already to recover my account, will update if it works out or not.Ik heb contact opgenomen via account-details-changed@spotify.com, heb jij dat ook gebruikt?

Ja, dit heb ik ook gebruikt en ik heb vandaag mijn account terug gekregen.

Reageer