Beantwoord

Spotify account gehackt

  • 15 May 2019
  • 1 reactie
  • 4936 keer bekeken

iemand vreemd maakt gebruik van mijn kpn Spotify account.
Ik zie de hele tijd Spaanstalige muziek voorbij komen.
Ik kan er Nog wel bij.
Maar iemand anders maakt er ook gebruik van.
Ik heb wachtwoord veranderd, niks helpt.
Wat kan ik doen...
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 May 2019, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hey Erik, welkom terug! Het is zeker mogelijk dat je gehackt bent. Je wachtwoord veranderen is dan de eerste stap.

Log vervolgens in op je accountpagina op de Spotify website. Doe daar het volgende:
  • Kies in het linkermenu voor de optie Offline apparaten en kies daar voor Alle apparaten verwijderen.
  • Kies in het linkermenu voor Apps en kijk of je daar dingen ziet die je niet herkent. Klik op Toegang verwijderen achter degenen die je niet vertrouwt
  • Ga terug naar je Accountoverzicht en klik onderaan op Overal uitloggen. Je moet vervolgens op je eigen apparaten opnieuw inloggen, maar als er iemand is die nog gebruik maakt van jouw account, dan kan die nu niet meer inloggen omdat je het wachtwoord al verandert hebt.