Beantwoord

Spotify account gehackt

  • 24 June 2019
  • 6 reacties
  • 390 keer bekeken

Mijn spotify account is gehackt. Op een of andere manier heeft iemand mijn mailadres kunnen veranderen zodat ik helemaal geen toegang meer heb.
Hoe kan ik dit oplossen?
Vriendelijke groet,
Gladiooltje 36
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 June 2019, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Gladiooltje36, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vervelend om te horen dat je Spotify account gehackt lijkt te zijn! Het veranderen van je e-mailadres bij Spotify is volgens mij niet heel makkelijk, maar het is blijkbaar toch gelukt. Het beste kan je de stappen even volgen die Spotify zelf aangeeft bij dit soort situaties.

Verder kan ik vanuit KPN alleen het huidige account ontkoppelen en je een nieuwe activatiecode toesturen. Bijvoorbeeld als je ervoor kiest om een nieuw Spotify account aan te maken en je Premium of Family bij ons afneemt.
Reputatie 7
Badge +21
@Gladiooltje36, is het inmiddels gelukt om je e-mailadres of account te wijzigen via Spotify en de link die ik gegeven heb?
Hallo Susan,
Dan je voor jouw reactie! Het is gelukt!!
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen, bedankt voor je reactie 🙂 Veel plezier ermee!

Ik heb precies hetzelfde probleem als hierboven genoemd word. Het lukt me niet om in contact te komen met spotify zelf, wat moet ik nu doen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BeauB, ik kan hiervoor niets betekenen. Je moet echt bij Spotify zijn. Volg stappen uit de link in het beste antwoord. Hopelijk lukt het om snel contact met Spotify te krijgen.