Beantwoord

Spotify account gehackt

  • 17 January 2020
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Mijn Spotify account is gehackt. Mijn vraag is of jullie dit account kunnen ontkoppelen en een nieuw activatiecode kunnen opsturen

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 January 2020, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @j.r.m. geerdink . Welkom op het forum.

Dat is een vervelende gewaarwording. Ik denk dat ik wel een nieuwe activatiecode kan sturen. 

Als het goed is kun je zelf ook je wachtwoord wijzigen. Zodat kwaadwillenden er niet langer bij kunnen. Mocht dat niet lukken, kun je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

 

Hoi @j.r.m. geerdink . Welkom op het forum.

Dat is een vervelende gewaarwording. Ik denk dat ik wel een nieuwe activatiecode kan sturen. 

Als het goed is kun je zelf ook je wachtwoord wijzigen. Zodat kwaadwillenden er niet langer bij kunnen. Mocht dat niet lukken, kun je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

 

ik heb het profiel inmiddels ingevuld

Bedankt, @j.r.m. geerdink .

Ik heb zojuist een het bestaande account losgekoppeld en een nieuwe activatiecode naar het e-mail adres gestuurd dat je ook op het forum gebruikt. Succes!

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Laat maar, opgelost

Â