Beantwoord

Spotify account loskoppelen van KPN om te kunnen koppelen aan Spotify Family

• 4 juli 2017
  • 8 reacties
  • 285 keer bekeken

Goedemiddag,
Ik heb begrepen dat ik via dit forum het verzoek kan doen om mijn Spotify Premium account los te koppelen van KPN account zodat ik dat account kan koppelen aan een Spotify Family. Bij deze doe ik dat verzoek. Wie kan mij verder helpen? Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Koen_1 7 juli 2017, 12:51

Hoi @BHingh, het Spotify account dat je via KPN "Premium" had gemaakt is nu, of zal op korte termijn weer de status "Free" hebben. Je kunt het account nu weer Premium maken via "Premium for Family". KPN biedt geen Spotify for Family aan: dit is alleen via Spotify zelf af te sluiten. Zie de pagina: Premium for Family voor meer informatie. Je kunt de code van KPN die ik je gestuurd heb hier dus niet voor gebruiken!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Dag @BHingh, welkom op het forum! Dat had je goed begrepen 😃 Als je reageert op m'n privébericht help ik je hier verder mee!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht @BHingh! Ik heb je zojuist een nieuwe Spotify Premium activatiecode opgestuurd! Hiermee wordt automatisch de huidige KPN Spotify Premium koppeling aan je account ongedaan gemaakt, en is de weg vrij het account aan een Spotify Family te koppelen 🙂
Koen, dank! ik heb de activatiecode gekregen.
Kun je me nu ook in stappen uitleggen hoe ik die code gebruik om een Spotify Family account te maken?
Alvast dank.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @BHingh, het Spotify account dat je via KPN "Premium" had gemaakt is nu, of zal op korte termijn weer de status "Free" hebben. Je kunt het account nu weer Premium maken via "Premium for Family". KPN biedt geen Spotify for Family aan: dit is alleen via Spotify zelf af te sluiten. Zie de pagina: Premium for Family voor meer informatie. Je kunt de code van KPN die ik je gestuurd heb hier dus niet voor gebruiken!
Beste @Koen, ik wil om dezelfde reden als @BHingh mijn Spotify Premium account losgekoppeld hebben van mijn KPN account. Kan je dit voor mij regelen?
@Koen Ik heb vanochtend zelf even met KPN gebeld. Hiermee vervalt bovenstaand verzoek.
Goedemorgen,

Momenteel heb ik een kpn account inclusief spotify premium. Per 27 mei heb ik m'n abo opgezegd maar ik wil wel graag m'n spotify premium account blijven behouden (via spotify ipv kpn uiteraard). Hoe kan ik er voor zorgen dat vanaf 27 mei m'n premium account door blijft lopen, maar dan via spotify zelf?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Nicole, welkom op het forum! Als je jouw abonnement hebt opgezegd, verlengen we jouw Premium account bij Spotify uiteraard ook niet meer. 😉 Je zult vanzelf zien dat jouw account wordt teruggezet naar Free. Vervolgens kun je dit account via Spotify opnieuw upgraden naar Premium.

Reageer