Beantwoord

Spotify account omgezet naar Free

  • 5 January 2020
  • 11 reacties
  • 117 keer bekeken

Ook mijn spoify account is teruggezet naar de gratis versie, graag een activatiecode. Mvg F M P ‘t Hart

icon

Beste antwoord door Fmp 7 January 2020, 20:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Fmp, welkom op het forum. 

Ook voor jou kijk ik dit graag na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Bijgewerkt!

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, klopt het dat je Spotify Premium bij het mobiele abonnement hebt eindigend op 710? En dat het hier ook om dat account gaat?

correct

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, ik heb een nieuwe voor je besteld. Je zult het binnen enkele uren via sms ontvangen. Laat je nog even weten of het daarmee lukt?

Beste Alex, ik heb helaas geen sms ontvangen! *******710

Reputatie 7
Badge +24

Wat vreemd dit. Via sms he? Niet Whatsapp oid. Ik krijg het volgende terug namelijk van Spotify: "Deze klant heeft KPN Spotify Premium nog niet geactiveerd. De activeringscode is op 05-01-2020 verstuurd naar *******710.”

Niets ontvangen

Reputatie 7
Badge +24

Ik ga het nu nog een keer bestellen, anders zal ik Spotify moeten benaderen. Voor de zekerheid, sms’jes ontvangen lukt je verder wel goed? 

Ok, nu ontvangen 20:11) en premium geactiveerd. Hoop gedoe maar dank voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +24

Ok, nu ontvangen 20:11) en premium geactiveerd. Hoop gedoe maar dank voor de hulp!

Wat fijn! Fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan. Sorry voor al het gedoe.