Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Spotify account ontkoppelen facebook

Mijn dochter gebruikt ook af en toe mijn account en heeft dit helaas {onbewust} gekoppeld met Facebook, waardoor ik nu haar profielfoto zie. Dit zou ik graag willen wijzigen.
Ik heb begrepen dat ik dan een nieuw account moet maken en dat de afspeellijsten kunnen worden overgezet?
Zouden jullie mij daarbij kunnen helpen?

Groetjes,

Jeannette
icon

Beste antwoord door Netje64 21 april 2018, 08:30

Hi Paul, het was niet gelukt. Spotify heeft mij nu geholpen door Facebook los re koppelen van mijn account.
In ieder geval heel erg bedankt voor de hulp!
Gr. Jeannette

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +21
Welkom Jeannette, goed dat je het vraagt. Ik heb voor je gekeken en in jouw geval is het wel te ontkoppelen zonder gedoe met codes enzo. Hier legt Spotify uit hoe je kan ontkoppelen: Ik wil Spotify zonder Facebook gebruiken.

Als je die stappen doorloopt moet het lukken. 🙂 Laat je het weten?
Hi Paul, dank voor de snelle reactie.
Ik heb dat al geprobeerd, alleen zie ik die optie niet...
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zelf ook even gezocht. Zou je hier eens willen kijken?

- Ga naar deze pagina en log in met jouw gebruikersnaam (indien dat nog niet het geval is): https://www.spotify.com/nl/account/overview/
- Klik rechtsboven op 'Profiel' en klik dan op 'Account'.
- Nu zit je in het 'Accountoverzicht'. Als je een stukje naar beneden scrollt zou je de optie moeten tegenkomen.

Lukt dat?
Reputatie 7
Badge +21
Is het nog gelukt @Netje64? Als je nog hulp nodig hebt dan hoor ik het graag. Ik kan je natuurlijk een nieuwe code sturen mocht je er niet uitkomen.
Hi Paul, het was niet gelukt. Spotify heeft mij nu geholpen door Facebook los re koppelen van mijn account.
In ieder geval heel erg bedankt voor de hulp!
Gr. Jeannette
Reputatie 7
Badge +21
Mooi zo! Zolang het maar is gelukt. 😉

Reageer