Beantwoord

Spotify account opnieuw activeren

  • 31 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 329 keer bekeken

Beste,

ik wilde de gebruikersnaam van mijn spotify account wijzigen. Daarvoor heeft Spotify het account verwijderd en verwezen naar KPN. KPN zou mij weer een activatie code moeten sturen om opnieuw een account te kunnen inrichten. Klopt dit? Kan KPN mij opnieuw een code sturen?

Zo ja, wat moet ik doen om die code aan te vragen?

Hoor graag, bij voorbaat dank. Mvg Jos
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 november 2017, 14:25

Update: nieuwe code is verstuurd en gebruikt zodat Spotify weer Premium is. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey @JosB86, welkom! Ik kan je inderdaad een nieuwe code sturen. 🙂 Reageer je op m'n privébericht? Dan regel ik het!
Reputatie 7
Badge +24
Update: nieuwe code is verstuurd en gebruikt zodat Spotify weer Premium is. 🙂

Reageer