Beantwoord

Spotify account overzetten

• 3 november 2016
  • 7 reacties
  • 213 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik heb een tijdje terug mijn Spotify premium account geactiveerd. Ik heb deze toen gekoppeld aan mij eigen Facebook account, wat niet helemaal de bedoeling was. Ik wil het abonnement nu graag overzetten naar een ander Spotify account. Kunnen jullie me daarmee helpen?

Groet,
Daan
icon

Beste antwoord door Daan N 8 november 2016, 14:26

Hoi Paul,

Bedankt voor je reactie, ik had de mail niet gezien. Heb m'n account inmiddels geactiveerd.

Bedankt voor je hulp!

Groet,

Daan
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
1. Open de Spotify-desktopapp.
2. Klik op de pijl in de rechterbovenhoek en selecteer Instellingen.
3. Klik onder Sociaal op ''verbinding met facebook verbreken''
4. Voer eventueel als je een ander FB account wil toevoegen de juiste Facebook-gegevens in en klik op Inloggen.
Ik kan nergens mijn verbinding met Facebook verbreken bij Instellingen. Bovendien wil ik het premium abonnement graag koppelen aan een Spotify account waarmee ik niet met Facebook inlog.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Daan, welkom! Wat Anne aangeeft is inderdaad puur zodat het niet op Facebook wordt gepost. Als je echt een ander account wil aanmaken heb je een nieuwe code nodig. En daar kan ik je bij helpen 🙂 Houd er trouwens wel rekening mee dat je afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Daan. Je ontvangt binnen een paar werkdagen een nieuwe activatiecode op het e-mailadres dat je aan mij doorgaf. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +24
Hey Daan, heb je de code inmiddels ontvangen? Er is nog geen nieuw account aangemaakt volgens mijn gegevens. Check eventueel bij de ongewenste e-mails.
Hoi Paul,

Bedankt voor je reactie, ik had de mail niet gezien. Heb m'n account inmiddels geactiveerd.

Bedankt voor je hulp!

Groet,

Daan
Reputatie 7
Badge +24
Top! Graag gedaan 🙂

Reageer