Spotify account wordt gebruikt door iemand anders

• 26 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

hallo allemaal,
ik heb bijna hetzelfde probleem. ik was muziek aan het luisteren en vervolgens werd het stopgezet omdat er iemand anders op mijn account muziek zit te luisteren terwijl ik de enige eigenaar ben. Vervolgens krijg ik een email dat iemand het email adres heeft veranderd. Zijn er mensen die dezelfde problemen of eventueel een oplossing hebben?. Mijn wachtwoord kon ik niet veranderen omdat ik simpelweg het wachtwoord van dat ‘nieuwe emailadres’ niet weet. Mijn account is gekoppeld aan mijn facebook account
alvast bedankt

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @114815. Wat vervelend dat iemand anders nu gebruikt maakt van jouw Spotify Premium. Om dit probleem te verhelpen kan ik een nieuwe activatiecode aanvragen. Met deze activatiecode kan je het Spotify account weer upgraden naar Spotify Premium en koppelen aan jouw eigen e-mail adres. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken

Reageer