Beantwoord

Spotify activatie code nog niet ontvangen

  • 14 October 2020
  • 3 reacties
  • 207 keer bekeken

Goede middag,

 

Vandaag is mijn abonnement in gegaan bij KPN :) 

Ook heb ik bij mijn abonnement Spotify gekozen maar ik heb nog geen activatie code mogen ontvangen.

Ik heb al in mijn spambox gekeken maar deze is leeg.

Graag ontvang ik de activatie code nog zodat ik naar Spotify can luisteren :)

Alvast bedankt

 

groetjes, 

icon

Beste antwoord door Charmeiny 14 October 2020, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Goede middag,

 

Opgelost :) 

 

groetjes,

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Charmeiny, welkom hier. 

Goede middag,

 

Opgelost :) 

 

groetjes,

Nou, dat ging makkelijk voor mij. :relaxed: Fijn om te lezen. 

Hi @Charmeiny, welkom hier. 

Goede middag,

 

Opgelost :) 

 

groetjes,

Nou, dat ging makkelijk voor mij. :relaxed: Fijn om te lezen. 

Eigenlijk veel te makkelijk hahahaha 

Nee hoor :) toch bedankt.. :)