Beantwoord

spotify activatiecode

• 4 januari 2016
  • 9 reacties
  • 771 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een kpn premium abonnement incl spotify, hbo etc..

Spotify via faceboek en geactiveerd zonder problemen. Totdat mijn faceboek acc gehackt was en ik een ander faveboek account heb genomen. Inloggen met faceboek ging niet meer. Dus kpn gevraagd om een nieuwe activatie code om spotify premium te activeren.

Ben nu sinds 13 december bezig om een en ander te regelen. na diverse helpdesk telefoontjes is het slot van het liedje  dat KPN  geen nieuwe activatiecode kan geven. Reden is dat ik al een activatie kode heb gekregen.

Gelukkig kan ik na 13 januari KPN opzeggen. 

wat een lutsers

icon

Beste antwoord door Cindy_ 5 januari 2016, 17:24

; het heeft al heel wat voeten in de aarde begrijp ik. Wat rot dat het niet loopt zoals het moet. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je hierdoor wilt opzeggen. Wanneer is de nieuwe code voor je aangevraagd? Ik ga opnieuw een code voor je opvragen. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig en je ontvangt zometeen dan ook een privébericht van me. Wil je die beantwoorden? En code rood of niet, we zijn er gewoon hoor 🙂

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste KPN,

Dit is dus een van de redenen waarom jullie helpdesk volledig bagger is, en waarom TS (bebogard) beter direct deze vraag op dit forum had kunnen stellen. Zelf ik (als klant) weet dat er nieuwe Spotify codes verschaft kunnen worden.

Robin
Hmm, dat belooft dus niks goed, heb net eenzelfde vraag geplaatst!..... valt mij inderdaad zwaar tegen hoe dit maar moeizaam behandeld wordt en ook bij Spotify zo weinig support is als t gaat om een nieuwe reset dan wel activatie code.

Spotify was geen probleem. Die hebben mij uitstekend geholpen, maar leggen nu de bal bij kpn.

Kastje muur problematiek. 

KPN helpdesk is oke voor domme vragen, maar zodra je van het script afwijkt wordt het te moeilijk. Mensen zijn wel behulpzaam maar weten het gewoon niet

Ben al aan het kijken naar een andere provider maar ben bang dat het daar net zo erg is

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Bij de meeste providers is het inderdaad niet beter. Echter neemt dat niet weg dat KPN hier aan kan gaan werken en kan zorgen dat de klantenservice beter wordt. En een iets wat snellere reactie op het forum zou ook in veel gevallen niet verkeerd zijn.

Ik hoop dat WebCare dit topic snel oppakt en je kan voorzien van een nieuwe Spotify code.

Robin
RobinFlikkema schreef op 4 jan '16 om 23:51u
Hoi,

Bij de meeste providers is het inderdaad niet beter. Echter neemt dat niet weg dat KPN hier aan kan gaan werken en kan zorgen dat de klantenservice beter wordt. En een iets wat snellere reactie op het forum zou ook in veel gevallen niet verkeerd zijn.

Ik hoop dat WebCare dit topic snel oppakt en je kan voorzien van een nieuwe Spotify code.

Robin 
Vanwege code rood in het noorden zal dat nog wel even duren. 

Reputatie 7
Badge +24
; het heeft al heel wat voeten in de aarde begrijp ik. Wat rot dat het niet loopt zoals het moet. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je hierdoor wilt opzeggen. Wanneer is de nieuwe code voor je aangevraagd? Ik ga opnieuw een code voor je opvragen. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig en je ontvangt zometeen dan ook een privébericht van me. Wil je die beantwoorden? En code rood of niet, we zijn er gewoon hoor 🙂

Wij hebben last van het volgende probleem, we hebben in ons alles in 1 ook spotify zitten.

deze hebben wij voorheen nooit gebruikt,we hebben hier dus ook geen code van ontvangen.

Nu zou ik graag een nieuwe code willen ontvangen of de activeringscode die aan ons abbonement gekoppeld is.

zodat we er gebruik van kunnen maken.

Heb zelf ook al een aantal dingen geprobeerd maar dit werkt allemaal niet,zoals onderstaande link proberen in te vullen om een nieuwe code te krijgen, heb daar onze e-mail en klantgegevens ingevuld maar er wordt dan het volgende gezegd:

(Wij hebben geen gegevens van u kunnen vinden)

https://campagne.kpn.com/spotify/send-code

Ik hoor graag hoe wij alsnog aan de code kunnen komen zodat we dit kunnen gaan instellen.

In afwachting van jullie reactie!!

Reputatie 7
Badge +24
; wat een goed nieuws in mijn inbox dat het allemaal weer werkt! Bedankt voor je bericht en veel plezier met je Spotify! 

lol, al is het een jaar geleden, eerst klagen voor je duidelijkheid hebt,en als je iets bagger vind waarom reageer je dan?

Reageer