Beantwoord

Spotify activatiecode

• 20 juli 2016
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Badge
Beste,

Ik wil mijn Facebookaccount opzeggen maar ben hiermee gekoppelt aan Spotify Premium. Ik heb Spotify al bericht dat ik mijn emailadres wel wil blijven gebruiken maar niet meer gekoppelt wil zijn aan Facebook.

Nu heb ik een nieuwe activatiecode nodig voor mijn Premiumaccount. Zou ik die kunnen krijgen?

Mvg Eva
icon

Beste antwoord door Paul_ 25 juli 2016, 10:38

Goedemorgen @EvaPlien, fijn dat je dit op het forum meldt!

Ik kan zorgen dat jouw Spotify account via Facebook weer 'Free' wordt. Je ontvangt dan een nieuwe Spotifycode zodat je een nieuw 'Premium' account kan aanmaken zonder Facebook.
Houd er wel rekening mee dat de afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Daar kan Spotify je bij helpen :)

Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik aan de slag!

Ik heb niets meer van je gehoord @EvaPlien dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.

Als je toch nog vragen hebt kan je alsnog reageren op mijn privébericht 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond Evaplien die kunt u aanvragen bij kpn helpdesk. Of wachten op iemand van de webcare. Want het gaat niet van zelf. Ik heb hem gekregen via de helpdesk van kpn. Heel succes straks daar mee. Ikzelf heb er veel plezier mee. Met vriendelijke groet cor
Reputatie 7
Badge +24

Ik kan zorgen dat jouw Spotify account via Facebook weer 'Free' wordt. Je ontvangt dan een nieuwe Spotifycode zodat je een nieuw 'Premium' account kan aanmaken zonder Facebook.
Houd er wel rekening mee dat de afspeellijsten niet automatisch meeverhuizen. Daar kan Spotify je bij helpen :)

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb niets meer van je gehoord @EvaPlien dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.

Als je toch nog vragen hebt kan je alsnog reageren op mijn privébericht 🙂

Reageer