Beantwoord

Spotify activatiecode aanvragen

  • 29 November 2019
  • 7 reacties
  • 1186 keer bekeken

Ik wil graag Spotify Premium weer activeren, maar kan de code niet opvragen met mijn e-mailadres of telefoonnummer op https://campagne.kpn.com/spotify/send-code.

Er komt dan de volgende melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."

Kunnen jullie iets voor mij betekenen hierin?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 December 2019, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Exact hetzelfde probleem hier, best vervelend want heb spotify in de KPN app weer actief gezet maar vervolgens krijg ik ook deze foutmelding zodra je activatiecode wilt opvragen. Hopelijk snel hulp! 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @wschulte66 en @Jeroen055. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen activatiecode kan opvragen. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we jouw gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @wschulte66 en @Jeroen055. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen activatiecode kan opvragen. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we jouw gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt aangevuld?

Ik heb van jullie beide geen bericht ontvangen. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg bent verder geholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Ik heb mijn profiel aangepast met daarin een mailadres.

Ik zou graag een activatiecode ontvangen.

Groet William 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb mijn profiel aangepast met daarin een mailadres.

Ik zou graag een activatiecode ontvangen.

Groet William 

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. Op deze pagina kan je een nieuwe Spotify Premium account aanmaken.

Reputatie 7
Badge +21

@MovdBo Als je je gegevens achter laat op het KPN Forum profiel, dan kunnen wij een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een reactie achter in dit topic?