Beantwoord

Spotify activatiecode alsnog gebruiken

• 30 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Beste KPN,
Nu ik al jarenlang trouwe klant ben van kpn zou ik graag spotify willen ontvangen. Nu lees ik alleen dat het recent is gestopt om dit gratis aan te bieden voor kpn klanten. Ik kan me herinneren dat ik een tijdje geleden een code had ontvangen om spotify te activeren, alleen heb ik daar toen geen gebruik van gemaakt. Graag zou ik dat alsnog doen.
mvg martijn

Admin: titel van je bericht aangepast en naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Koen_1 3 november 2017, 15:27

Hoi Martijn, bedankt voor je privébericht. Je hebt thuis een “Alles-in-1 Instap” abonnement, en daarnaast voor je mobiel "Vooral Internet Instap". Bij deze abonnementen is helaas geen Spotify Premium inbegrepen. Via je MijnKPN omgeving kun je wel onder zowel je vaste- als je mobiele abonnement Spotify Premium voor €8,99 per maand activeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Martijn, welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Als Spotify Premium bij jouw huidige abonnement inbegrepen is kan ik ervoor zorgen dat je een nieuwe activatiecode ontvangt! Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan help ik je verder 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Martijn, bedankt voor je privébericht. Je hebt thuis een “Alles-in-1 Instap” abonnement, en daarnaast voor je mobiel "Vooral Internet Instap". Bij deze abonnementen is helaas geen Spotify Premium inbegrepen. Via je MijnKPN omgeving kun je wel onder zowel je vaste- als je mobiele abonnement Spotify Premium voor €8,99 per maand activeren.

Reageer