Beantwoord

Spotify activatiecode niet ontvangen

• 10 juli 2016
  • 4 reacties
  • 150 keer bekeken

Badge
Wij hebben een activatiecode voor spotify ontvangen. Mijn man maakt daardoor nu gebruik van het premium abonnement. Ik heb de code ook geactiveerd maar ik krijg het niet voor elkaar om ook premium te gebruiken. Wij hebben samen niet 1 account maar 2 aparte accounts. Hoe kan ik dan toch gebruik maken van premium?

Admin: Topic verplaatst van Compleet naar Overige KPN Diensten
icon

Beste antwoord door Paul_ 14 juli 2016, 16:02

De Spotify code die je hebt ontvangen kan je maar voor 1 account gebruiken. Dus in dit geval het account van je man. Vandaar dat het niet lukt op jouw Spotify account. Als je een tweede Spotify account Premium wil maken moet daar een apart abonnement voor worden afgesloten bij Spotify.

Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN? Dan kan je het ook via bij het mobiele abonnement aanvragen voor €7,50 per maand.

Als je geen extra kosten wilt dan kan je het account van je man bijvoorbeeld delen. Het nadeel is dan natuurlijk wel dat maar 1 persoon er tegelijk gebruik van kan maken.

Ik heb verder niets meer van je gehoord @Jolanda v. W. dus ga ik ervan uit dat al je vragen zijn beantwoord 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Jolanda v. W., welkom op het forum! Goed dat je hier je vraagt stelt!

De Spotify code die je hebt ontvangen kan je maar voor 1 account gebruiken. Dus in dit geval het account van je man. Vandaar dat het niet lukt op jouw Spotify account. Als je een tweede Spotify account Premium wil maken moet daar een apart abonnement voor worden afgesloten bij Spotify.

Heb je ook een mobiel abonnement bij KPN? Dan kan je het ook via bij het mobiele abonnement aanvragen voor €7,50 per maand.

Als je geen extra kosten wilt dan kan je het account van je man bijvoorbeeld delen. Het nadeel is dan natuurlijk wel dat maar 1 persoon er tegelijk gebruik van kan maken.

Geeft dit antwoord op je vraag? Stel ze anders gerust!
Badge
Hoi Paul,

Dankjewel voor je antwoord maar hoe kan ik dan zijn account op mijn mobiel zetten? Ik heb al geprobeerd in te loggen met zijn mailadres maar dan krijg ik de melding dat het mailadres al in gebruik is.
En hoe zit het dan met mijn muziek? Kan ik die overzetten naar zijn account of moet ik alles opnieuw downloaden?
Reputatie 7
Badge +24
Als je de melding krijgt dat het e-mailadres al in gebruik is, dan probeer je een extra account aan te maken onder zijn e-mailadres. En dat kan inderdaad niet. Op je mobiel kan je bij 'instellingen'(tandwieltje) uitloggen. Daarna log je in met zijn gegevens. Als hij zijn account via Facebook heeft aangemaakt log je dus met zijn Facebookgegevens in, en anders met zijn e-mailadres en wachtwoord. Dat kan wel gewoon.

De afspeellijsten van jouw huidige account komen daarmee te vervallen aangezien je ze niet zomaar kan overhevelen naar zijn account. Er zijn wel oplossingen voor te vinden gelukkig. Ik zie 2 opties:

1. Neem contact op met Spotify via dit contactformulier(wel even inloggen). Leg de situatie uit en dan kunnen ze ongetwijfeld helpen. Indien ze je sturen naar 'veel gestelde vragen' of iets dergelijks reageer dan op die e-mail met het verzoek dat zij het voor je moeten regelen.

2. Via je Windows computer kan je de afspeellijsten naar jouw bureaublad kopiëren. Daarna log in met het account van je man, en sleep je de afspeellijsten terug. Hier vind je de uitgebreide uitleg(Engels).

Klinkt ingewikkelder dan het is, maar het gaat niet vanzelf 😉
Reputatie 7
Badge +24

Ik heb verder niets meer van je gehoord @Jolanda v. W. dus ga ik ervan uit dat al je vragen zijn beantwoord 🙂

Reageer