Spotify activatielink werkt niet

• 12 december 2013
  • 12 reacties
  • 7696 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds 10 december de brief gekregen met een activeringscode voor Spotify Premium. Hoe kan ik dit activeren als jullie link; https://spotify.actiesite-kpn.nl/spotify niet werkt? 

Met vriendelijke groet,

Steven

12 reacties

Tja daar zit ik ook mee!!!!!!!!!!! plus het feit dat ik al een Spotify account heb en via de google erachter kom dat ik mijn huidige Spotify account moet opzeggen, terwijl dat niet in de KPN brief staat! Wie weet hoe het echt werkt? en waar ik me account kan activeren wat inderdaad de site waar naar verwezen wordt van de KPN werk niet. 

Reputatie 7
Badge +12
Ik heb de link voor jullie getest (in chrome) https://spotify.actiesite-kpn.nl/spotify Deze werkt wel, hoewel het even duurt voordat de pagina is geladen.

Voor meer informatie over spotify kan ik jullie deze pagina aanraden: http://www.kpn.com/prive/pakketten/alles-in-1-thuis/extra-diensten/spotify-premium.htm
tja via chrome ..

en als je als browser Firefox gebruikt ;)

Ben ook al sinds gisteren aan het proberen. Zowel op Internet Explorer als Firefox en Chrome is de site niet te bereiken..

Loopt tegen hetzelfde probleem aan. URL werkt niet (ook helpt wachten niet), de andere URL verwijst weer naar de eerste.
Ik zit met hetzelfde probleem.

al 3 dagen bezig de beveiligde site te openen idere keer werkt het niet.

Zwaar frustrerend als je al langer zit te wachten op de brief en dan kun je het ook nog eens niet activeren!!

Met Safri geen toegang, daarna Chrome geinstalleerd werkt ook niet: Error code: ERR_TIMED_OUT

Een week of 3 geleden kwam ik nog wel op de site met Safari, alleen moest ikde activatie afbreken omdat ik eerst mijn lopende Spotify abbo moest stopzetten voordat de KPN code gebruikt kan worden. Daarvoor kwam ik vandaag terug maar helaas, het werkt niet en als ik de reacties lees werkt het al een poosje niet. 

Tijd om serieus te laten onderzoeken door de storings dienst?.......

Reputatie 4
Badge +4
Het lukte bij mij ook eerst niet, chrome en firefox geprobeerd, maar toen ik de cookies (cache) had verwijderd (wel even van een langere periode verwijderen, bijvoorbeeld vanaf het begin gebruik), kon ik de pagina gewoon wel bereiken. Misschien dat het voor iemand ook de oplossing is. 

Addy,

Ik heb gisteren Chrome vers geinstalleeerd en het werkte gelijk niet, geen issue dus dat met cookies te maken heeft. Ik hoop dat het voor anderen daarmee wel werkt maar bij mij iig niet...

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Remcohe,

Bedankt voor je signaal! Ik zal dit zeker binnen de organisatie uitzetten. Heb je de mogelijkheid om het met een andere browser te proberen? 

Ik hoor het graag van je! 

Jowan

Reputatie 2
Badge +1
Hallo A_P_W,

Vervelend dat het niet lukt om je code te activeren! Heb je al meerdere browsers geprobeerd? Zo niet dan wil ik je vragen om dit alsnog te doen. 

Ik hoor graag van je!

Jowan

Jowan, Ik heb zowel safari als chrome geprobeerd (beide OSX)

Remco

Reageer