Beantwoord

Spotify activeren

  • 3 oktober 2018
  • 30 reacties
  • 533 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een activeringscode nodig voor mijn spotify-account. Echter als ik mijn telefoonnummer of email invul ontvang ik geen code.

Groet megan
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 oktober 2018, 17:11

Bedankt voor het invullen. Je zou een maand geleden een code moeten hebben ontvangen per SMS maar ik zorg dat je binnen 24 uur een nieuwe krijgt. Ik hoor graag of het allemaal lukt. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom hier Megan! Ik zoek het graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan komt dat vast en zeker goed.
Hallo Paul,

Ik mijn gegevens ingevuld.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor het invullen. Je zou een maand geleden een code moeten hebben ontvangen per SMS maar ik zorg dat je binnen 24 uur een nieuwe krijgt. Ik hoor graag of het allemaal lukt. 🙂
Het is gelukt, bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Top! Graag gedaan. Als er nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.

Zojuist een activeringscode voor spotify premium aangevraagd, echter krijg ik steeds de volgende melding: ‘Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.’

Dit geldt bij het invoeren van e-mailadres en telefoonnummer.

Kunnen jullie hierin iets betekenen voor mij?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @roelpleunis. Ik neem graag een kijkje voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo, vandaag abonnement verlengd met spotify. Ik heb geen code.ontvangen via sms of email. 

Als ik de code opvraag: email/ nummer onbekend. 

Hopelijk kunnen jullie ook iets voor mij betekenen. 

Hallo, vandaag abonnement verlengd met spotify. Ik heb geen code.ontvangen via sms of email. 

Als ik de code opvraag: email/ nummer onbekend. 

Hopelijk kunnen jullie ook iets voor mij betekenen. 

Gelukt inmiddels. 

 

 

Zojuist een activeringscode voor spotify premium aangevraagd, echter krijg ik steeds de volgende melding: ‘Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.’

Dit geldt bij het invoeren van e-mailadres en telefoonnummer.

Kunnen jullie hierin iets betekenen voor mij?

Ik heb precies het zelfde probleem. 

Bij mij hetzelfde..

Ik heb dus al  lang Spotify premium’ via KPN ( alleen nog nooit gebruikt) wel een “ free ” account eens uitgeprobeerd.

dacht toch maar activeren via KPN.

maar herkent dus ook e mail en telefoonnummer niet.

activatiecode moet niet naar de kpn mail omdat we die eigenlijk niet gebruiken maar naar een alias.

 Staat als in mijn profiel want daarmee logbik ook in bij mijn KPN.

kunt u mij helpen aan nieuwe activatiecode..

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Het is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +24

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Het is ingevuld.

Bedankt voor het invullen. Ik heb gekeken op beide klantnummers gekeken, en zie geen abonnement voor Spotify staan. Dus mocht je Spotify willen, dan kun je dat aanvragen via MijnKPN.

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Het is ingevuld.

Bedankt voor het invullen. Ik heb gekeken op beide klantnummers gekeken, en zie geen abonnement voor Spotify staan. Dus mocht je Spotify willen, dan kun je dat aanvragen via MijnKPN.

Beste Paul_,

voor mij zon beetje hetzelfde probleem.

ik heb zojuist mijn klantnummer (etc) toegevoegd aan mijn profiel.

als je mij zou kunnen uithelpen zou dat top zijn!

 

mvg 

Willem

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Willemcouw. Volgens mij is het al opgelost, toch? Ik zie dat gister de koppeling is gemaakt namelijk.

Hallo Paul,

 

Hmm… maar ik zie wel dat er steeds 8,99 wordt gefactureerd voor Spotify of lees ik de facturen nu zo verkeerd?

ik wist ook niet dat ik het had, maar als het factureerd wordt wil ik het ook wel gebruiken…..

anders maar van een paar jaar het geld terug. :-P

Goedemiddag,

Kort geleden hebben wij een overstap Spotify naar Spotify van KPN aangevraagd. Alles zou overgezet worden. We hebben alleen nog steeds de gratis versie. Ik lees nu in het forum dat je een code moet ontvangen maar die hebben wij niet ontvangen. 

Zouden jullie willen kijken waarom wij geen code hebben ontvangen? We hebben al voor 2 maanden betaald maar nog niks ontvangen.

Ik hoor graag van jullie. 

Groet, Rob

Reputatie 7
Badge +24

Hallo Paul,

 

Hmm… maar ik zie wel dat er steeds 8,99 wordt gefactureerd voor Spotify of lees ik de facturen nu zo verkeerd?

ik wist ook niet dat ik het had, maar als het factureerd wordt wil ik het ook wel gebruiken…..

anders maar van een paar jaar het geld terug. :-P

@Elise.B: in mijn eerdere bericht had ik het niet over jou hoor. :) Zou je nog het betreffende klantnummer willen toevoegen in je profiel? Dan kan ik het voor je nakijken en eventueel een code sturen!

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag,

Kort geleden hebben wij een overstap Spotify naar Spotify van KPN aangevraagd. Alles zou overgezet worden. We hebben alleen nog steeds de gratis versie. Ik lees nu in het forum dat je een code moet ontvangen maar die hebben wij niet ontvangen. 

Zouden jullie willen kijken waarom wij geen code hebben ontvangen? We hebben al voor 2 maanden betaald maar nog niks ontvangen.

Ik hoor graag van jullie. 

Groet, Rob

@RedlumBor: Ik zie een ander mailadres staan dus daar is wat fout gegaan denk ik. Je krijgt een nieuwe code binnen een paar uur!

Hallo Paul,

 

Hmm… maar ik zie wel dat er steeds 8,99 wordt gefactureerd voor Spotify of lees ik de facturen nu zo verkeerd?

ik wist ook niet dat ik het had, maar als het factureerd wordt wil ik het ook wel gebruiken…..

anders maar van een paar jaar het geld terug. :-P

@Elise.B: in mijn eerdere bericht had ik het niet over jou hoor. :) Zou je nog het betreffende klantnummer willen toevoegen in je profiel? Dan kan ik het voor je nakijken en eventueel een code sturen!


het klantnummer toegevoegd.

Goedemorgen Paul,

ik heb zojuist mijn free account omgezet naar premium, hoe lang duurt het voor dat je de activatiecode krijgt?

 

Gr. Rob

 

‘’Opgelost’’

Goedemiddag,

Kort geleden hebben wij een overstap Spotify naar Spotify van KPN aangevraagd. Alles zou overgezet worden. We hebben alleen nog steeds de gratis versie. Ik lees nu in het forum dat je een code moet ontvangen maar die hebben wij niet ontvangen. 

Zouden jullie willen kijken waarom wij geen code hebben ontvangen? We hebben al voor 2 maanden betaald maar nog niks ontvangen.

Ik hoor graag van jullie. 

Groet, Rob

@RedlumBor: Ik zie een ander mailadres staan dus daar is wat fout gegaan denk ik. Je krijgt een nieuwe code binnen een paar uur!

Code ontvangen. Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +24

@Elise.B: ik heb voor je gekeken en ik zie dat er sinds 2015 al een account is gekoppeld met Premium. Gaat om een gebruikersnaam dat eindigt met “001”. 

Dus ik kan 'm voor je resetten en een nieuwe code sturen, maar weet dat dat betreffende account teruggezet wordt naar Free. Laat maar weten. :)

Eh... dus als je activeert gaat ie naar free??? 

Ik heb meer 001 niets gedaan denk ik.  Maar weet de rest van de inlog toestanden niet meer.

 

Maar ik betaal voorb premium dus wil ik het nu ook wel graag gebruiken.. ..