Beantwoord

Spotify activeren

  • 3 oktober 2018
  • 15 reacties
  • 232 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een activeringscode nodig voor mijn spotify-account. Echter als ik mijn telefoonnummer of email invul ontvang ik geen code.

Groet megan
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 oktober 2018, 17:11

Bedankt voor het invullen. Je zou een maand geleden een code moeten hebben ontvangen per SMS maar ik zorg dat je binnen 24 uur een nieuwe krijgt. Ik hoor graag of het allemaal lukt. 🙂
Bekijk origineel

15 reacties

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Het is ingevuld.

Bedankt voor het invullen. Ik heb gekeken op beide klantnummers gekeken, en zie geen abonnement voor Spotify staan. Dus mocht je Spotify willen, dan kun je dat aanvragen via MijnKPN.

Beste Paul_,

voor mij zon beetje hetzelfde probleem.

ik heb zojuist mijn klantnummer (etc) toegevoegd aan mijn profiel.

als je mij zou kunnen uithelpen zou dat top zijn!

 

mvg 

Willem

Reputatie 7
Badge +24

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Het is ingevuld.

Bedankt voor het invullen. Ik heb gekeken op beide klantnummers gekeken, en zie geen abonnement voor Spotify staan. Dus mocht je Spotify willen, dan kun je dat aanvragen via MijnKPN.

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Het is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +24

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Bij mij hetzelfde..

Ik heb dus al  lang Spotify premium’ via KPN ( alleen nog nooit gebruikt) wel een “ free ” account eens uitgeprobeerd.

dacht toch maar activeren via KPN.

maar herkent dus ook e mail en telefoonnummer niet.

activatiecode moet niet naar de kpn mail omdat we die eigenlijk niet gebruiken maar naar een alias.

 Staat als in mijn profiel want daarmee logbik ook in bij mijn KPN.

kunt u mij helpen aan nieuwe activatiecode..

 

 

 

Zojuist een activeringscode voor spotify premium aangevraagd, echter krijg ik steeds de volgende melding: ‘Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.’

Dit geldt bij het invoeren van e-mailadres en telefoonnummer.

Kunnen jullie hierin iets betekenen voor mij?

Ik heb precies het zelfde probleem. 

Hallo, vandaag abonnement verlengd met spotify. Ik heb geen code.ontvangen via sms of email. 

Als ik de code opvraag: email/ nummer onbekend. 

Hopelijk kunnen jullie ook iets voor mij betekenen. 

Gelukt inmiddels. 

 

 

Hallo, vandaag abonnement verlengd met spotify. Ik heb geen code.ontvangen via sms of email. 

Als ik de code opvraag: email/ nummer onbekend. 

Hopelijk kunnen jullie ook iets voor mij betekenen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @roelpleunis. Ik neem graag een kijkje voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Zojuist een activeringscode voor spotify premium aangevraagd, echter krijg ik steeds de volgende melding: ‘Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.’

Dit geldt bij het invoeren van e-mailadres en telefoonnummer.

Kunnen jullie hierin iets betekenen voor mij?

Reputatie 7
Badge +24
Top! Graag gedaan. Als er nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.
Het is gelukt, bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor het invullen. Je zou een maand geleden een code moeten hebben ontvangen per SMS maar ik zorg dat je binnen 24 uur een nieuwe krijgt. Ik hoor graag of het allemaal lukt. 🙂
Hallo Paul,

Ik mijn gegevens ingevuld.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom hier Megan! Ik zoek het graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan komt dat vast en zeker goed.

Reageer