Beantwoord

Spotify activeren

• 3 oktober 2018
  • 17 reacties
  • 255 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een activeringscode nodig voor mijn spotify-account. Echter als ik mijn telefoonnummer of email invul ontvang ik geen code.

Groet megan
icon

Beste antwoord door Paul_ 3 oktober 2018, 17:11

Bedankt voor het invullen. Je zou een maand geleden een code moeten hebben ontvangen per SMS maar ik zorg dat je binnen 24 uur een nieuwe krijgt. Ik hoor graag of het allemaal lukt. 🙂
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Hallo, vandaag abonnement verlengd met spotify. Ik heb geen code.ontvangen via sms of email. 

Als ik de code opvraag: email/ nummer onbekend. 

Hopelijk kunnen jullie ook iets voor mij betekenen. 

Gelukt inmiddels. 

Reputatie 7
Badge +24

@Deborah94: Kun je je gegevens aannvullen in je profiel ( betreffende klantnummer) en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Elise.B: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik heb wat meer gegevens nodig dan een e-mailadres. :)

Het is ingevuld.

Bedankt voor het invullen. Ik heb gekeken op beide klantnummers gekeken, en zie geen abonnement voor Spotify staan. Dus mocht je Spotify willen, dan kun je dat aanvragen via MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Willemcouw. Volgens mij is het al opgelost, toch? Ik zie dat gister de koppeling is gemaakt namelijk.

Hallo, vandaag abonnement verlengd met spotify. Ik heb geen code.ontvangen via sms of email. 

Als ik de code opvraag: email/ nummer onbekend. 

Hopelijk kunnen jullie ook iets voor mij betekenen. 

Reputatie 7
Badge +24
Welkom hier Megan! Ik zoek het graag voor je uit. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan komt dat vast en zeker goed.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor het invullen. Je zou een maand geleden een code moeten hebben ontvangen per SMS maar ik zorg dat je binnen 24 uur een nieuwe krijgt. Ik hoor graag of het allemaal lukt. 🙂

Het is ingevuld.

Bedankt voor het invullen. Ik heb gekeken op beide klantnummers gekeken, en zie geen abonnement voor Spotify staan. Dus mocht je Spotify willen, dan kun je dat aanvragen via MijnKPN.

Beste Paul_,

voor mij zon beetje hetzelfde probleem.

ik heb zojuist mijn klantnummer (etc) toegevoegd aan mijn profiel.

als je mij zou kunnen uithelpen zou dat top zijn!

mvg 

Willem

Reputatie 7
Badge +24
Top! Graag gedaan. Als er nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.
Hallo Paul,

Ik mijn gegevens ingevuld.
Het is gelukt, bedankt.

Zojuist een activeringscode voor spotify premium aangevraagd, echter krijg ik steeds de volgende melding: ‘Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.’

Dit geldt bij het invoeren van e-mailadres en telefoonnummer.

Kunnen jullie hierin iets betekenen voor mij?

Hallo Paul,

Hmm… maar ik zie wel dat er steeds 8,99 wordt gefactureerd voor Spotify of lees ik de facturen nu zo verkeerd?

ik wist ook niet dat ik het had, maar als het factureerd wordt wil ik het ook wel gebruiken…..

anders maar van een paar jaar het geld terug. :-P

Bij mij hetzelfde..

Ik heb dus al  lang Spotify premium’ via KPN ( alleen nog nooit gebruikt) wel een “ free ” account eens uitgeprobeerd.

dacht toch maar activeren via KPN.

maar herkent dus ook e mail en telefoonnummer niet.

activatiecode moet niet naar de kpn mail omdat we die eigenlijk niet gebruiken maar naar een alias.

Staat als in mijn profiel want daarmee logbik ook in bij mijn KPN.

kunt u mij helpen aan nieuwe activatiecode..

Reputatie 7
Badge +24

Hi @roelpleunis. Ik neem graag een kijkje voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Het is ingevuld.

Zojuist een activeringscode voor spotify premium aangevraagd, echter krijg ik steeds de volgende melding: ‘Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.’

Dit geldt bij het invoeren van e-mailadres en telefoonnummer.

Kunnen jullie hierin iets betekenen voor mij?

Ik heb precies het zelfde probleem. 

Reageer