Beantwoord

Spotify activeren

  • 14 January 2019
  • 10 reacties
  • 255 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn KPN abonnement (met spotify premium) erbij verlengt. Ik heb nog geen activeringscode ontvangen en wanneer ik die wil opvragen krijg ik “Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.”. Dit gebeurt bij mijn mobiele nummer en bij mijn telefoonnummer. Ik heb nu al 2 maanden dit abonnement en dus ook betaald voor spotify maar er nog geen gebruik van kunnen maken. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 14 January 2019, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @janjansen12, dat is een goede vraag. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik het voor je uitzoeken.
Gedaan!
Reputatie 7
Badge +25
Dat is snel! Je krijgt straks een sms met een code zodat je Premium kan activeren. Laat je weten zodra je 'm hebt?
Reputatie 7
Badge +25
Volgens mij is het inmiddels gelukt, toch @janjansen12?
Zeker! Bedankt
Reputatie 7
Badge +25
Top! Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier.
Ik heb hetzelfde probleem en heb nu per ongeluk ook het account weer gedeactiveerd
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Debster48! Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het voor je uit.
Beste lezer ook ik krijg geen code en ook mijn nummer wordt niet herkend, kunnen jullie helpen?
Reputatie 7
Badge +25
Volgens mij is het inmiddels al gelukt @Centrevillage. Ik zie dat er een account is aangemaakt namelijk. 🙂