Beste antwoord door Paul van KPN
Bekijk origineelSpotify activeren
Ik heb onlangs mijn KPN abonnement (met spotify premium) erbij verlengt. Ik heb nog geen activeringscode ontvangen en wanneer ik die wil opvragen krijg ik “Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.”. Dit gebeurt bij mijn mobiele nummer en bij mijn telefoonnummer. Ik heb nu al 2 maanden dit abonnement en dus ook betaald voor spotify maar er nog geen gebruik van kunnen maken. Wie kan mij helpen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi @janjansen12 , dat is een goede vraag. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik het voor je uitzoeken.
Gedaan!
Dat is snel! Je krijgt straks een sms met een code zodat je Premium kan activeren. Laat je weten zodra je 'm hebt?
Zeker! Bedankt
Ik heb hetzelfde probleem en heb nu per ongeluk ook het account weer gedeactiveerd
Hi @Debster48 ! Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoek ik het voor je uit.
Beste lezer ook ik krijg geen code en ook mijn nummer wordt niet herkend, kunnen jullie helpen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.