Beantwoord

Spotify activeren

  • 30 november 2011
  • 3 reacties
  • 15850 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb gisteren de activeringsmail ontvangen en ben nu al een dag bezig om door te komen maar krijg de hele dag al de melding "

Door een technische storing kan uw aanvraag op dit moment niet verwerkt worden.

Onze medewerkers zijn op de hoogte gesteld en zullen dit zo snel mogelijk herstellen.

Wij verzoeken u het morgen opnieuw te proberen."

Als ik KPN bel dan denken ze dat er een storing is en dat ik maar bij Spotify op de helpsite moet kijken.

Nog meer mensen met dit probleem.

icon

Beste antwoord door Fiberman 1 december 2011, 11:21

Ik had ook een melding van Spotify, maar kwam er gisteren gewoon doorheen. Het zit ergens bij Spotify (misschien omdat teveel tegelijk aanmelden).

Daarna kun je de software downloaden werkt het perfect. 

Fiberman. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hallo deffpt,

Op de Spotify geeft op hun website aan dat er op het moment problemen zijn om in te loggen.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reputatie 1
Daan,

Ik zie nu geen melding meer op hun site maar krijg nog steeds dezelfde melding.

Reputatie 2
Badge +2
Ik had ook een melding van Spotify, maar kwam er gisteren gewoon doorheen. Het zit ergens bij Spotify (misschien omdat teveel tegelijk aanmelden).

Daarna kun je de software downloaden werkt het perfect. 

Fiberman. 

Reageer