Beantwoord

Spotify activeren lukt niet

• 20 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 242 keer bekeken

Ik probeer nu al een tijdje om Spotify te actieveren via de kpn.com/spotify, maar dat gaat niet lukken.
Ik ben al drie keer moeten inloggen binnen een half uur op de site van kpn bij mijnkpn, precies zoals in de brief van mijn all-in-one abo.
Ik zie na inlog helemaal niets staan om Spotify te activeren.
Graag uitleg of een direct link naar de goede pagina.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Erik_ 21 oktober 2016, 16:30

Vervelend dat je al zo lang bezig bent met het activeren, Gerrit! Je bent hier op het goede adres beland, ik ga je helpen :)

Je hebt voor het activeren van Spotify een code nodig. Deze krijg je binnen tien dagen na het activeren van je alles-in-1 abonnement. Met die code ga je naar deze pagina. Vul hem in het vakje in en klik op de blauwe knop. Op de volgende pagina kun je dan kiezen of je een bestaand Spotify abonnement Premium wilt maken, of dat je een helemaal nieuw Spotify account wilt aanmaken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +29
Vervelend dat je al zo lang bezig bent met het activeren, Gerrit! Je bent hier op het goede adres beland, ik ga je helpen :)

Je hebt voor het activeren van Spotify een code nodig. Deze krijg je binnen tien dagen na het activeren van je alles-in-1 abonnement. Met die code ga je naar deze pagina. Vul hem in het vakje in en klik op de blauwe knop. Op de volgende pagina kun je dan kiezen of je een bestaand Spotify abonnement Premium wilt maken, of dat je een helemaal nieuw Spotify account wilt aanmaken.

Reageer