Beantwoord

Spotify activeringscode

  • 22 January 2021
  • 7 reacties
  • 95 keer bekeken

Beste, 

Wij hebben per Oktober het KPN abb. overgenomen van de verkopers van het pand wat wij hebben gekocht. Ik zie dat wij recht hebben op Spotify omdat wij Premium afnemen.

Kunnen wij een activeringscode krrijgen zodat wij Spotify kunnen luisteren? 

 

Ik hoor graag van u.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 January 2021, 21:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @De Smederij . Welkom op het forum.

Snap ik het goed dat er een contract overname is geweest? Zo ja, is hier sprake van een particulier abonnement of een zakelijk abonnement?

Beste,

 

Dit betreft een particulier abbonnement, 

En er is een contractovername geweest? Zo ja, zou je dan je profiel willen invullen en mij hier vervolgens een seintje willen geven?

Bij deze profiel ingevuld...

De contract overname is netjes geregeld zie ik. Ik heb een nieuwe activatiecode naar het contact e-mail adres in je profiel gestuurd.

Binnen 3 uurtjes zou die zichtbaar moeten zijn. (check voor de zekerheid ook even de spam map als je 'm niet direct kunt vinden)

 

Ik heb zojuist in mijn KPN app Spotify premium geactiveerd maar krijg geen activeringscode. Ik kreeg een mail met "welkom terug" omdat ik een Spotify free account heb. Hoe kom ik op premium?

*Het is inmiddels gelukt!*

 

super!