Beantwoord

Spotify afsluiten op mobiel toestel

  • 15 februari 2018
  • 10 reacties
  • 23658 keer bekeken

Hoe zet ik spotify uit op mijn mobile telefoon ? Nu zet ik t geluid uit, maar spotify blijft afspelen. Ik heb een Samsung.
icon

Beste antwoord door joss1965 15 februari 2018, 08:30

In de Spotify app zie je toch beneden het nummer dat speelt met rechts de play of pause knop? Daar moet je het afspelen kunnen stoppen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
In de Spotify app zie je toch beneden het nummer dat speelt met rechts de play of pause knop? Daar moet je het afspelen kunnen stoppen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Versir, welkom op ons Forum! Wat Jos aangeeft, dat klopt. Je kan met die play/pauze knop het afspelen stoppen. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust!
Dan staat spotify dus op pauze, maar hoe zet je de app uit?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Middelburrug, bedankt voor je bericht!

De Spotify app helemaal afsluiten kan door het overzicht van je geopende apps te openen en hier Spotify te sluiten. Bij een iPhone gaat dat via de thuisknop, deze druk je 2 keer in. Je ziet dan al je geopende apps, en sluit deze door naar links, rechts of boven te swipen (afhankelijk van je toestel!). Voor een Android toestel is het net even anders, je gebruikt dan het meest rechter knopje onderin op je toestel, je ziet dan ook een overzicht van de geopende apps. Hier doe je hetzelfde, en swipe je naar links, rechts of boven (afhankelijk van het toestel!).

Wil je laten weten of dit gelukt is?
Gelukt, bedankt!

Dat * Spotify blijft Aktief 😡

Iedere keer als ik in de buurt van BT ( Bleu tooth ) kom speelt mn Samsung ( Android ) de Muziek lijst van Spotify af 😡😡😡

Wanneer komt er een UIT functie in die * App !?!?!

*Admin: reactie aangepast i.v.m. huisregels.

Reputatie 7
Badge +21

@Spoednik dat is toch echt iets wat bij de ontwikkelaars van de Spotify app ligt. Daar kan je KPN niet echt voor aanspreken :confused:  Wat wij aanbieden is de optie om Spotify Premium of Family via je KPN factuur te betalen, maar hebben verder geen invloed op de functies van de dienst. Misschien kan je jouw vraag of klacht hier aan Spotify zelf stellen?

Ik zal heel blij zijn met een oplossing, want het afsluiten van Spotify helpt niet, ook niet met “alles sluiten” in Android van alle apps (dan blijft hij zelfs doorspelen). Op het kruisje drukken sluit het wel af, maar dan begint hij een paar minuten later weer spontaan te spelen als ik een Whatsappje binnen krijg (??).

Zelfs als ik naar de Instellingen ga, Apps, De Spotifyapp opzoek en kies voor “Gedongen stoppen”, dan gaat hij doodleuk na een paar minuten weer verder.

Dit gebeurt alleen als ik een oortje gebruik dat met bluetooth verbonden is. Maar hoe zorg ik er nu voor dat het ontvangen van een whatsappje, dat dan een geluidje afspeelt in mijn oor op de bluetooth niet automatisch gevolgd wordt door het verderspelen van Spotify ook als deze gedwongen is afgesloten?

Reputatie 7
Badge +21

@marc62 goedemorgen! Daar heeft KPN helaas niet echt wat mee te maken. Het enige wat wij doen is de optie aan klanten bieden om Spotify via de KPN factuur te betalen om het overzichtelijk te houden. Je kan je vraag het beste opzoeken of stellen bij Spotify zelf via deze pagina.

Ik heb een praktische oplossing gevonden door een playlist van één nummer van 5 seconden aan te maken. Dat hij die helemaal afspeelt is te overzien: Kort Nummerke is dat nummer.

Reageer