Beantwoord

Spotify afsluiten op mobiel toestel

• 15 februari 2018
  • 7 reacties
  • 18998 keer bekeken

Hoe zet ik spotify uit op mijn mobile telefoon ? Nu zet ik t geluid uit, maar spotify blijft afspelen. Ik heb een Samsung.
icon

Beste antwoord door joss1965 15 februari 2018, 08:30

In de Spotify app zie je toch beneden het nummer dat speelt met rechts de play of pause knop? Daar moet je het afspelen kunnen stoppen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
In de Spotify app zie je toch beneden het nummer dat speelt met rechts de play of pause knop? Daar moet je het afspelen kunnen stoppen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Versir, welkom op ons Forum! Wat Jos aangeeft, dat klopt. Je kan met die play/pauze knop het afspelen stoppen. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust!
Dan staat spotify dus op pauze, maar hoe zet je de app uit?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Middelburrug, bedankt voor je bericht!

De Spotify app helemaal afsluiten kan door het overzicht van je geopende apps te openen en hier Spotify te sluiten. Bij een iPhone gaat dat via de thuisknop, deze druk je 2 keer in. Je ziet dan al je geopende apps, en sluit deze door naar links, rechts of boven te swipen (afhankelijk van je toestel!). Voor een Android toestel is het net even anders, je gebruikt dan het meest rechter knopje onderin op je toestel, je ziet dan ook een overzicht van de geopende apps. Hier doe je hetzelfde, en swipe je naar links, rechts of boven (afhankelijk van het toestel!).

Wil je laten weten of dit gelukt is?
Gelukt, bedankt!

Dat * Spotify blijft Aktief 😡

Iedere keer als ik in de buurt van BT ( Bleu tooth ) kom speelt mn Samsung ( Android ) de Muziek lijst van Spotify af 😡😡😡

Wanneer komt er een UIT functie in die * App !?!?!

*Admin: reactie aangepast i.v.m. huisregels.

Reputatie 7
Badge +20

@Spoednik dat is toch echt iets wat bij de ontwikkelaars van de Spotify app ligt. Daar kan je KPN niet echt voor aanspreken :confused:  Wat wij aanbieden is de optie om Spotify Premium of Family via je KPN factuur te betalen, maar hebben verder geen invloed op de functies van de dienst. Misschien kan je jouw vraag of klacht hier aan Spotify zelf stellen?

Reageer