Spotify app blijft free terwijl premium wel actief is

  • 5 June 2021
  • 10 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik heb al jaren een kpn alles in 1 abonnement met Spotify Premium. Echter, sinds kort werkt dit niet meer en kan ik alleen nog maar Spotify Free gebruiken. Voor Premium moet ik betalen.

KPN zegt dat ze hier niets in te kunnen betekenen. Als ik bij Spotify inlog, dan staat dat Premium geactiveerd is. Maar op de app blijft het FREE.

Weet iemand wat te doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Paul1603. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Hoi Vikash,

info staat erin. Abonnement staat op naam van mijn vrouw, dus deze info tref je aan.

Mvg, Paul van Kassel

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat Spotify Premium nog steeds in het Alles in 1 abonnement zit. 

Als ik bij Spotify inlog, dan staat dat Premium geactiveerd is. Maar op de app blijft het FREE.

Log je in op www.spotify.com? Op de homepagina zie je de status van je Spotify abonnement onder het kopje “Accountoverzicht” staan. Als je Spotify via KPN hebt, staat hier: “Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN”. Staat dat er ook bij jou en log je in de app in met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord?

Beste Vikash, als ik inlog bij Spotify staat onder accountoverzicht niets over een koppeling met KPN. Alleen maar dat ik een spotify Free abonnement heb. Ik gebruik bij spotify.com en de app wel dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord.

Gr. Paul

Beste Vikash, 

Is er nog iets aan te doen?

Hoor het graag, Paul van Kassel

Reputatie 7
Badge +21

Wat je nog kan proberen is Spotify opnieuw te activeren via deze link, met behulp van jouw KPN ID. Laat je mij weten of dit lukt?

 

Deze reactie krijg ik opnieuw. Maar hij blijft het FREE abonnement houden.

Groet, Paul

Reputatie 7
Badge +21

@Paul1603 Ik heb dit intern doorgezet. Zodra ik hier een antwoord op heb kom ik er op terug.

Okay, ik wacht het af