Beantwoord

spotify app op de tv installeren?

  • 9 April 2020
  • 4 reacties
  • 10867 keer bekeken

ik heb reeds een spotify abonnement hoe kan ik de spotify app downloaden op de tv

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 April 2020, 10:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @gbendt ,

Je kunt Spotify rechtstreeks vanaf je tv afspelen of door je telefoon, tablet of desktop als afstandsbediening te gebruiken. 

Ga naar de app store op je tv en zoek naar Spotify om te zien of je tv de Spotify-app ondersteunt. Als je tv er niet bij staat, kun je deze upgraden met een soundbar of streamer die Spotify Connectondersteunt.

Ga voor meer informatie over de soorten apparaten waarop Spotify beschikbaar is naar Spotify Everywhere

Hulp nodig?

Zorg ervoor dat je Spotify en de software van je apparaten up-to-date zijn. Als je het niet weet, neem dan contact op met de fabrikant van je apparaten voor informatie over het bijwerken van de softwareversie. 

Als je problemen ondervindt, bekijk dan Ik kan Spotify niet op mijn tv afspelen

Lees andere artikelen op onze ondersteuningspagina voor hulp met je Spotify-accountbetalingenoffline luisteren of als je geen muziek kunt afspelen.

 

Reputatie 7
Badge +28

@gbendt 

Is het gelukt met het installeren van de app op jouw TV? 

Reputatie 7

Hay @gbendt, leuk dat je hier een vraag aan de community stelt, welkom op het KPN forum. Zo te zien heeft Noordzee al een uitgebreide post geschreven over de mogelijkheden. Top! 

Mocht je nog vragen hebben, dan zien we die graag tegemoet! :) Fijn weekend 

Reputatie 2
Badge

zou mooi zijn als je spotify aanbied om dat ook op kanaal 204 door te geven . of als app net als het weer ect . mag ook wel eens een frisse wind door heen door die apps .  Kpn vandaag bijvoorbeeld .