Beantwoord

Spotify bij KPN alles in 1

• 23 februari 2018
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Wij hebben thuis KPN alles in 1, en ik had begrepen dat hier gratis spotify bij in zit. Alleen hebben wij hiervoor geen activatiecode. Wie kan ons hiermee helpen?

Mvg

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Marcia_ 27 februari 2018, 11:08

Ha @w.woertink, welkom! Ik zie dat je Alles-in-1 Instap hebt, daarbij leverden we geen gratis Spotify Premium. Dit deden we bij de Standaard en de Premium variant. Je kunt, zoals Dennis aangeeft, zelf Spotify Premium aanvragen voor €8,99 per maand. Heb je zo eerst voldoende informatie?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Spotify is helaas niet meer gratis bij KPN. Wel is het te krijgen voor €8,99 en dat betekend €1,- korting per maand.
Zie https://www.kpn.com/spotify.htm

Wil je Spotify dan kun je het aanvragen. Je kunt wachten tot een KPN medewerker reageert maar dit kan tot 2 dagen duren. Beter is om even te bellen....
Reputatie 7
Badge +27
Ha @w.woertink, welkom! Ik zie dat je Alles-in-1 Instap hebt, daarbij leverden we geen gratis Spotify Premium. Dit deden we bij de Standaard en de Premium variant. Je kunt, zoals Dennis aangeeft, zelf Spotify Premium aanvragen voor €8,99 per maand. Heb je zo eerst voldoende informatie?

Reageer