spotify bij overstap abbo

• 7 juni 2013
  • 3 reacties
  • 6740 keer bekeken

Hallo KPN.

Kunnen jullie mij vertellen of Spotify ook gratis is want ik ben 2 weken geleden overgestapt van mijn IPB abbonement naar het standaard abonnement ( i.p.v. instap ). Is bij deze vorm van abonnement Spotify niet gratis ?  en zo ja hoe activeer ik dit ? Kun u mij dit uitleggen want ik ben hierin niet erg thuis.

Bij voorbaat dank voor u welbekende service 

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste adje,

Spotify is inderdaad een gratis dienst die bij het Standaard pakket geleverd word. Normaliter krijg je na het verwerken van je overstap na 10 dagen en brief. Met hierin instructies en een code om Spotify te activeren. Zou je mij via een privébericht je naam (contractant), postcode en huisnummer willen sturen? Dan maak ik er werk van.

Met vriendelijke groet,

Jowan

Reputatie 2
Badge +1
Beste Ad,

Zoals ik in mij vorige bericht al aangaf zou ik graag van jou via een privébericht je naam, posctode en huisnummer ontvangen. Ik kan dan met deze gegevens in mijn systeem kijke,n en voor je nakijken of spotify bij je abbonement inzit en geactiveerd is.

Met vriendelijke groet,

Jowan

Hallo Jowan,

Graag zou ik dus willen weten of Spotify bij mijn abonnement gratis is en hoe ik dit moet activeren omdat ik hier niets van verteld is in de XL winkel bij de overstap naar mijn standaard abonnement.

Hoe moet ik dit dus activeren want ik geen schrijven gehad van KPN zelf dus.

groetjes

Ad van Dalen 

Reageer